گروه حوادث: زنی جوان که با دوستش به پارتی مختلط رفته بود پی به دسیسه ای برد که در آن به مردانی شوم فروخته شده بود.

چند ماه قبل زن جوانی به نام نازنین با مراجعه به پلیس از دوستش به نام مهتاب و چند مرد جوان شکایت کرد و گفت :«روز قبل دوستم از من خواست با هم به مهمانی برویم. قبول کردم و وقتی به مهمانی رفتم متوجه شدم او با دریافت مبلغی پول مرا به چند مرد جوان فروخته است.»

 با طرح این شکایت شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت و چند روز بعد آنها شناسایی و بازداشت شدند اما جرمشان را انکار کردند.

 با انکار متهمان اما بنا به شواهد موجود پرونده برای تحقیقات بیشتر به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. 

هفته گذشته زن جوان و سه مرد جوان در همان شعبه به ریاست قاضی قربان‌زاده حاضر شدند و زن جوان در ادامه تحقیقات گفت: «چند سال قبل طلاق گرفتم و در این مدت تنها زندگی می‌کردم. مهتاب یکی از دوستان صمیمی من بود و از شرایط زندگی‌ام خبر داشت به همین دلیل به دیدنم می‌آمد و بارها با هم برای تفریح بیرون رفته بودیم.»

زن جوان ادامه داد: «روزی مهتاب زنگ زد و گفت می‌خواهد به مهمانی در رودهن برود. او مرا وسوسه کرد و راضی شدم همراهش باشم. روز حادثه با هم به ویلایی در رودهن رفتیم و آن مهمانی مختلط بود و زنان و مردان زیادی به آنجا دعوت شده بودند. مشروب هم در آن مهمانی سرو می‌شد که به پیشنهاد دوستم چند لیوان خوردم. این شد که حال عادی نداشتم و وقتی ساعتی گذشت فهمیدم مهتاب برایم نقشه کشیده بود تا مرا در اختیار مردان قرار دهد. همچنین متوجه شدم او از متهمان پول گرفته بود و مرا به آنجا برده بود.» 

در ادامه متهمان یک به یک در جایگاه قرار گرفتند و بار دیگر جرمشان را انکار کردند. 

 یکی از آنها در توضیح گفت: «این زن دروغ می‌گوید. او وقتی فهمید وضع مالی خوبی داریم قصد اخاذی داشت اما وقتی فهمید تلاشش بی‌نتیجه است این سناریو را طراحی کرد تا ما را گرفتار کند.» 

سپس مهتاب نیز در جایگاه قرار گرفت و گفت: «من برای شرکت در مهمانی به نازنین اصراری نکردم و او به میل خودش آمد. قبل از رفتن هم گفتم که مهمانی مختلط است اما او قبول کردم و با من همراه شد. او دروغ می‌گوید و من این سه متهم را نمی‌شناسم و از آنها هیچ پولی نگرفتم.»

بنابه این گزارش؛در پایان هئیت قضایی نازنین را برای اثبات ادعایش به پزشکی قانونی فرستاد. به این ترتیب پرونده بعد از نظر کارشناسان پزشکی قانونی در نوبت رسیدگی قرار خواهد گرفت.