دستگیری دو   شرور خطرناک پایتخت

رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری دو اراذل و اوباش منطقه تهرانسر خبر دارد که بر سر محل پارک خودرو با تعدادی از کسبه ی محل، درگیر و پس از زخمی کردن اهالی محل با چاقو و قمه پا به فرار گذاشته بودند.

سرهنگ حسین فاضلی گفت: عصر روز یکشنبه 11 آذرماه سال جاری ماجرای  یک نزاع و درگیری در محدوده خیابان گیتی‌نما در مقابل در ورودی پارکینگ یکی از مراکز خرید به کلانتری 150 تهرانسر اعلام شد .

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد کسبه مرکز خرید به پارک یک خودرو ساندرو در مقابل در  ورودی پارکینگ مجتمع تجاری و انسداد کامل مسیر ورود و خروج خودرو اعتراض داشتند که دو سرنشین جوان ساندرو با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی کرده و در نزاع و درگیری خیابانی، تعدادی از کسبه را مجروح کرده و از محل متواری شدند .

در ادامه تحقیقات میدانی مشخص شد سرنشیان خودرو ساندرو در حین فرار از محل درگیری و در مسیر خروجی خیابان گیتی‌نما، با خودرو شخصی خود با پیرمردی حدودا 75 ساله برخورد کرده و با وجود آسیب دیدگی این شخص از ناحیه کمر و پا به فرار خود ادامه داده و از محل متواری شدند .

با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه ای از مأموران کلانتری 150 تهرانسر اقدامات پلیسی برای دستگیری سرنشیان خودرو ساندرو را آغاز کرده، در کمتر از دو ساعت موفق به شناسایی دو جوان 24 و 29 ساله شده و در ادامه با حضور در محل رفت و آمد 2 متهم در منطقه تهرانسر، هر دو نفر آنها را دستگیر و به کلانتری 150 تهرانسر منتقل کردند .

سرهنگ حسین فاضلی رئیس کلانتری 150 تهرانسر، در این رابطه با هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت بیان داشت : جامعه عرصه ی قدرت نمایی نیست و به همه کسانی که می خواهند با رفتار غیرمسئولانه و ضد اجتماعی خود آرامش شهروندان را بر هم زنند هشدار جدی می دهیم که برخورد قاطع با اینگونه هنجارشکنی ها در دستور کار مجموعه نیروی انتظامی قرار دارد .

    


دستگیری عاملان تیراندازی‌های وحشت آور کوهدشت

عوامل تیراندازی کوهدشت که وحشت آفرینی کرده بودند دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان گفت: عوامل تیراندازی خیابان مالک اشتر شهر کوهدشت با بررسی های پلیسی شناسایی شدند.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی گفت: در پی اعلام مورد تیراندازی در خیابان مالک اشتر کوهدشت، عوامل انتظامی شهرستان فوری وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس با تیراندازی به سوی سرنشینان سمند و موتورسواری، دو نفر را هدف گلوله قرار دادند و صحنه را ترک کردند. او ادامه داد: برابر تحقیقات پلیسی مشخص شد طرفین از اهالی یکی از روستاهای کوهدشت و اراذل و اوباش پیشینه دار هستند که اختلاف های قبلی نیز داشته اند.

سرهنگ میراحمدی بیان کرد: طرفین درگیری به تازگی در زندان نیز با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند که هنگام مرخصی، درگیری خود را به شهر کشانده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان افزود: 5 نفر از طرفین دستگیر شده اند و مجروحان نیز در بیمارستان تحت درمان هستند.

    


پایان سرقت‌های دو خواهر در سمنان

دو خواهر در شهر سمنان به شیوه های مختلف در این شهر سرقت می کردند.

سرهنگ رضا بینقی گفت :در پی وقوع چند فقره سرقت از نوع کیف بازکنی در بوتیک ها و فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی شهر سمنان، تیم ویژه ای از کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با پیگیری ویژه موضوع، دو خواهر 39 و 29 ساله را دستگیر کردند.

وی از اعتراف متهمان به شش فقره سرقت به ارزشی بالغ بر 200 میلیون ریال خبرداد و به صاحبان واحدهای صنفی توصیه کرد: با تجهیز اماکن تجاری و مغازه های خود به وسایل بازدارنده ای از جمله دوربین های مداربسته علاوه بر پیشگیری از بروز این گونه جرایم، پلیس را در کشف پرونده های این چنینی یاری کنند.