گروه حوادث:پدر یک کودک تهرانی فاش کرد وقتی پسرم در مهدکودک بود هدف نیت شیطانی قرار گرفته است. این مرد که خشمگین بود اصرار دارد تا عامل تجاوز به بچه اش دستگیر و مجازات شود.

گریه های پدرانه

صبح دیروز مردی آشفته و گریان درحالیکه با راهنمایی های پلیس پای در دادگاه کیفری استان تهران گذاشته بود پرده از اقدام شومی در یکی از مهدکودک‌های تهران برداشت.

این مرد 40 ساله که پرونده شکایتش به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شده بود  به خاطر اذیت و آزار پسر شش‌ساله‌اش از سوی نظافتچی مهد کودکی در شمال تهران شکایت کرد.

وی گفت: «از بچگی برای کار به ایران آمدم و بعد از ازدواج صاحب فرزند شدم. یکی از فرزندانم به نام محمد شش ساله است که او را به اصرار همسرم در مهد کودکی در منطقه ولنجک تهران گذاشتم تا بعد از گذراندن دوره پیش دبستانی به کلاس اول برود. 

این پدر ادامه داد: دو هفته قبل وقتی همسرم دنبال محمد رفته بود پسرم جلوی در مهد نبود تا اینکه بعد از پیگیری از مسئولین مهد کودک دقایقی بعد نظافتچی مهد در حالیکه محمد را در آغوش گرفته بود به طرف همسرم آمد. همسرم علت را پرسید و به خاطر نگرانی شروع به داد و فریاد کرده بود اما نظافتچی مهد بدون توجه به اعتراض‌های همسرم محمد را تحویل  داد و رفت.» 

پدر کودک گفت: « این گذشت تا اینکه وقتی همسرم همراه محمد به خانه آمد یکی از مربیان مهد با منزل تماس گرفت و گفت بهتر است محمد را به حمام ببریم و او را تمیز بشوییم. او مدعی بود کثیفی لباسهای محمد به خاطر بیماری و کسالت است. قبول کردیم و پسرم را به حمام بردیم و لباسهای او را عوض کردیم اما دقایقی نگذشت که دوباره محمد لباسهایش را کثیف کرد. این شد که او را به دکتر بردیم و پزشک معالج بلافاصله با دیدن محمد متوجه قضیه شد و گفت بهتر است ابتدا شکایت کنیم و پسرم را به پزشکی قانونی ببریم.» 

وی درپایان گفت: «از نظافتچی مهد کودک شکایت دارم. پسرم در این دو هفته بسیار پرخاشگرتر شده و من و مادرش را اذیت میکند و به حرف هایمان گوش نمیدهد. نگران محمد هستم و و از شما قضات دادگاه تقاضای رسیدگی به پرونده را دارم.»

بنابه این گزارش،در پایان هئیت قضایی بعد از طرح این شکایت کودک خردسال را برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی معرفی کرد. به این ترتیب بعد از اعلام گزارش کارشناسان پزشکی قانونی این پرونده در نوبت رسیدگی قرار خواهد گرفت.