گروه حوادث: پدر و مادری برای فروش های افیونی در لباس دخترشان مواد جاسازی می کردند. پلیس اسکاتلند پدر و مادری را به اتهام سواستفاده از فرزندشان دستگیر کرد. این پدر و مادر در داخل لباس‌های دخترشان ماری جوانا و مواد مخدر جاسازی می کردند و با استفاده از او خرید و فروش مواد را انجام می دادند. آن ها زمانی لو رفتند که مامور پلیس با لباس شخصی سوار ماشین شان که یک تاکسی بود شد و زمانی که به عنوان یک فرد عادی داخل ماشین نشست متوجه بوی ماری جوانا و مواد مخدر شد اما به دلیل نامطمئن بودنش نسبت به این قضیه سکوت کرد. دختر این خانواده که قربانی شغل پدر و مادرش بود به سمت مامورپلیس رفته و با زبان بچگانه برای او صحبت کرد.

زمانی که مامورپلیس او را در آغوش گرفت متوجه پستی بلندی هایی در بدن دختر شد که با لمس نامحسوس بدنش فهمید که در لباس دختر مواد جاسازی شده است. وی پنهانی با موبایلش همکارش را که در اداره پلیس بود در جریان ماجرا گذاشت و از او خواست که یک گشت پلیس به خیابان بفرستد.

وقتی ماموران پلیس تاکسی را به کنار خیابان هدایت کردند با جست وجو در ماشین متوجه مواد مخدر و ماری جوانا شدند.

متهمان اسکات هیل 26 ساله و مگان کارل 33 ساله در بازجویی ها اعتراف کردند که برای این که پیش پلیس لو نروند از دختر 4 ساله شان برای خرید و فروش مواد استفاده می کردند. پس از انتقال کودک به خانه اقوام درجه یک، این پدر و مادر بی رحم به طور موقت بازداشت شدند تا پرونده این جنایتشان به دادگاه منتقل شود.