شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی نیوز روز شنبه (شانزدهم شهریور ماه) گزارش داد: نماینده هوبرت مینیس نخست وزیر باهاما اعلام کرد کشته‌شدگان توفان دوریان ۴۳ نفر بودند و انتظار می‌رود این تعداد افزایش یابد.

نشریه واشنگتن پست نیز در این‌باره نوشت: ۳۵ نفر در جریان وقوع توفان دوریان در جزایر آباکاسو هشت نفر دیگر نیز در منطقه گراند باهاما کشته شدند، عملیات نجات و جستسجو دراین مناطق همچنان ادامه دارد.

توفان دریایی دوریان که اوایل شهریور ماه در اقیانون اطلس شکل گرفته بود با رسیدن به بالاترین سطح توفنده‌های دریایی، سطح پنج و با سرعتی بیش  از ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت، یکشنبه (دهم شهریور ماه) گذشته به مدت ۴۰ ساعت بر فراز باهاما قرار گرفت. درهمین حال شبکه انگلیسی اسکای‌نیوز نیز (چهارده شهریور ماه) گزارش داد: حدود ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در باهاما تخریب و یا آسیب جدی دیدند، همچنین بیش از ۶۰ هزار نفر از مردم این کشور ۴۰۰ هزار نفری نیازمند منابع غذایی هستند. حدود ۶۰ درصد مارش هاربور که بزرگترین شهر جزیره گرند آباکو از این مجمع‌الجزایر است، تخریب شده و دو شهر ماد و پی که شهرهای حاشیه‌نشین بودند، به کلی ویران شدند و بسیاری از پروازها در کارولینای شمالی و بسیاری از مناطق  را لغو کرد.