صبح جمعه یازدهم تیر صورت گرفت؛

بازدید جعفر آهنگران از محل برگزاری کنکور 1400 در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خرسندی از شیوه برگزاری آزمون سراسری 1400؛ رعایت ضوابط بهداشتی و نظم حاکم در سالن‌های پردیس بین‌المللی کیش؛ دانشگاه صنعتی شریف را نشانه مدیریت مناسب و اهتمام جدی در حفظ ایمنی شرکت‌کنندگان برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران، صبح جمعه یازدهم تیر به همراه جمعی از مسئولان این سازمان از محل برگزاری آزمون سراسری 1400 بازدید کرد.

به گفته آهنگران آزمون سراسری 1400 با حضور بیش از 760 نفر داوطلب در 4 گروه آموزشی در منطقه آزاد کیش برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش ضمن قدردانی از تلاش مضاعف و اقدامات شایسته دانشگاه صنعتی شریف در راستای برگزاری آزمون سراسری 1400 با رعایت تمام ضوابط بهداشتی در این منطقه اظهار داشت: دانشگاه صنعتی شریف با بهره‌گیری از تجارب برگزاری آزمون سراسری در سال‌های گذشته توانسته است امسال با رعایت کامل ضوابط بهداشتی‌‌ افتخار دیگری را در کارنامه خود ثبت کند.

آهنگران خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی این منطقه؛ مقدمات برگزاری آزمون سراسری 1400در جزیره کیش را فراهم کرد و امروز شاهد برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر این آزمون هستیم.

    

برگزاری نمایشگاه طراحی

«خط ته خط» در جزیره

نمایشگاه طراحی با عنوان «خط، ته خط» در کیش در حال برگزاری است

به گزارش ایلنا؛ محسن مقدسی لاری، دبیر اجرایی نمایشگاه « خط ته خط» گفت: جزیره کیش شاهد دومین هفته طراحی به سرپرستی فرهاد گاوزن هنرمند طراح موسسه خانه طراحی است که با برگزاری نمایشگاه‌‌ها و رویدادهای مختلف همواره در معرفی طراحی معاصر به‌عنوان هنر مستقل کوشیده است. این نمایشگاه با عضویت 15 نفر و افرادی از منطقه جنوب ایران به خصوص جزیره کیش و با حمایت امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و میکا گالری در گالری بین‌المللی هنر معاصر کیش در حال برگزاری است. وی افزود: این رویداد در سه بخش نمایشگاه، نشست تخصصی و کارگاه عملی برگزار می‌شود. در بخش نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر طراحی و چیدمان از هنرمندان حرفه‌ای و نوظهور به معرض نمایش گذاشته شده است. مقدسی لاری در خصوص برگزاری کارگاه عملی این نمایشگاه نیز عنوان کرد: در بخش کارگاهی این نمایشگاه هنرمندان به تجربه طراحی و ارتباط آن با عناصر محیطی جزیره پرداختند که راه‌هایی برای پیوند طراحی با محیط زیست را جستجو می‌کند. دبیر اجرایی نمایشگاه به نشست و گفتگوی تخصصی در کنار این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این گفتگو با حضور دکتر امیر نصر نویسنده و استاد فلسفه هنر و با عنوان جسم و تصویر برگزار خواهد شد.

    

 مانور آموزشی اطفای حریق برای ملوانان صیادی کیش

مانور آموزشی اطفای حریق برای ملوانان لنج‌های صیادی در بندر میر مهنا جزیره کیش برگزار شد.  به گزارش ایلنا؛ هدف از برگزاری این مانور؛ آشنایی با شیوه‌های نوین اطفا حریق در زمان بروز آتش‌سوزی، افزایش سطح ایمنی، آگاهی و مهارت‌های لازم برای مقابله با حوادث‌های غیر قابل پیش‌بینی اعلام شد.