مدیرعامل شرکت بام‌نما صنعت گیلان گفت: از کیفیت محصولات شرکت فولاد مبارکه کاملا راضی هستیم و فولاد مبارکه یکی از برندهای معتبر بازار است که کیفیت محصولات آن قابل مقایسه با رقبا داخلی نیست.

جمشید ندایی مدیرعامل شرکت بام‌نما صنعت گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه علاوه بر کسب رکورد در تولید، از نظر کیفیت محصولات نیز بالاترین جایگاه را کسب کرده است اظهار کرد: از کیفیت محصولات شرکت فولاد مبارکه کاملا راضی هستیم و فولاد مبارکه یکی از برندهای معتبر بازار است که کیفیت محصولات آن قابل مقایسه با رقبا نیست.

وی ادامه داد: اگر محصولی را شرکت فولاد مبارکه تولید کرده باشد، قطعاً به دلیل کیفیت بالاتر آن را خریداری می کنیم. چرا که فولاد مبارکه یک برند معتبر است و مشتریان ما نیز خواستار محصولات تولید شده با ورق فولاد مبارکه هستند و اعتبار و کیفیت آن را قبول دارند.

ندایی با بیان این مطلب گفت: زمانی که به مشتری اعلام می‌کنیم محصولات ما تولید شده از ورق فولاد مبارکه است، تمایل بیشتری به خرید خواهد داشت و همه مشتریان به عنوان یک برند معتبر برای آن ارزش قائل هستند.

وی افزود: شرکت بام‌نما صنعت گیلان سال ۸۶ فعالیت خود را در زمینه فرم دادن به ورق آغاز کرد و از همان ابتدا مشتری محصولات فولاد مبارکه بود. منتها ورق را از بازار خریداری می کردیم که این روند از سال ۹۱ تغییر کرد و توانستیم ورق را به صورت مستقیم از این کارخانه تهیه کنیم.

مدیرعامل شرکت بام‌نما صنعت گیلان تصریح کرد: محصولات فولاد در بازار ثابت شده است و کیفیت خوبی دارد اما پیشنهاد می کنم فولاد مبارکه همانند سال های گذشته بر روی ورق های تولیدی خود آرم فولاد مبارکه را حکاکی کند چراکه در بازار برخی از سودجویان برای فروش محصول خود، ورق شرکت‌های دیگر را به عنوان ورق فولاد مبارکه عرضه می کنند.

شایان ذکر است که در اردیبهشت ماه سال جاری بازده کیفی محصولات شرکت فولاد مبارکه در واحد فولاد سازی به ۹۵.۳ درصد در نورد گرم به ۹۹.۴درصد، در نورد سرد به ۹۶درصد و در فولاد سبا به ۹۸.۴درصد رسید و هم‌زمان با رشد چشمگیر تولید، بالاترین بازده کیفی محصولات در نواحی تولیدی فولادمبارکه بدست آمد و منجر به ثبت رکورد بهترین عملکرد کیفی محصولات این شرکت از ابتدای راه اندازی گردید.