در آیین بهره‌برداری از مجموعه کیبل اسکی مارینا مطرح شد؛

کیش پایلوت ورزش‌های آبی کشور است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین افتتاح مجموعه کیبل‌اسکی مارینا با اشاره به ظرفیت‌های این مجموعه، به توسعه گردشگری بر مبنای ورزش‌های دریایی تاکید کرد و کیش را پایلوت ورزش‌های آبی کشور برشمرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش‌‌، جعفر آهنگران صبح پنجشنبه ٢٧ خرداد در مراسم افتتاح سایت کیبل‌اسکی مجموعه «مارین‌دریا کیش» اظهار داشت: این مجموعه با سه لاین دویست‌متری، دومین مجموعه بزرگ کیبل‌اسکی ایران با شرایط ایده‌آل است که با هدف توسعه ورزش‌های آبی، ساحلی و دریایی جزیره کیش راه اندازی شد. همچنین در ادامه‌‌، مدیر مجموعه مارین‌کیش  بهره‌برداری از مجموعه کیبل اسکی مارینا به عنوان دومین کیبل‌اسکی کشور را حرکت خوبی در حوزه ورزش برشمرد و گفت: با افتتاح این سایت امکان آموزش نیز از سن کودکی فراهم شده و ۷ نفر به‌طور مستقیم به چرخه‌ اشتغال این مجموعه اضافه شدند. علیرضا رومنده افزود: با افتتاح این مجموعه ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات کیبل‌اسکی در سطوح منطقه، ملی، بین‌المللی ایجاد شده است. وی با اشاره به اشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۵۰ نفر در کیبل اسکی مارینا گفت: رشته‌های دریایی این مجموعه شامل رشته‌های مختلف بادبانی، کایت‌بوردینگ، کایاک اقیانوسی و پدل‌بورد، و کیبل‌اسکی است که بر اساس قاعده هرم ورزش به طور مستقیم حمایت می‌شوند و با اتکا به شعار «ورزش برای همه» در زمینه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سرمایه‌گذاری شده است.

    

آهنگران در آیین بهره‌برداری از موزه ورزشی جزیره:

ورزش کیش باید به دوران طلایی خود بازگردد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با اشاره وجود هیات امنای قدرتمند در موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش این ظرفیت را فرصت خوبی برای تقویت ابعاد ورزشی کیش عنوان کرد و گفت: ورزش کیش باید به دوران طلایی خود بازگردد.  به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش جعفر آهنگران، عدم استفاده از اماکن ورزشی در زمان شیوع ویروس کرونا را مهمترین عامل ایجاد مشکلاتی در تاسیسات سالن‌ها برشمرد و گفت: این اماکن ورزشی به دلیل بی توجهی در نوع نگهداری با مشکلاتی مواجه شد و می بایست با توجه به کاربری گردشگری کیش و ارتباط آن ورزش به سطوح مطلوبی ارتقا یابد.

    

ازسوی کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا صورت گرفت

تقدیر از میزبانی شایسته کیش در مسابقات فوتبال آسیا و اقیانوسیه

لوح سپاس کنفدراسیون آسیا برای تقدیر از میزبانی مطلوب سازمان منطقه آزاد کیش به دکتر آهنگران رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان منطقه آزاد کیش اهدا شد. به گزارش ایلنا؛ مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال آسیا و اقیانوسیه‌‌، انتخابی المپیک ناشنوایان، شامگاه پنجشنبه 20 خرداد در مرکز همایش‌های بین‌‌‌المللی جزیره برگزار و از همکاری خوب سازمان منطقه آزاد کیش به ویژه موسسه ورزش و تقریحات سالم که زمینه معرفی کیفیت مطلوب این میزبانی درسطح آسیا فراهم کرد، تقدیر شد. بر اساس این گزارش در مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه‌‌، خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به نمایندگی از دکتر آهنگران رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان لوح تقدیر کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا را دریافت کرد.