با راه اندازی تیم‌های ویژه نظارتی در ایام نوروز، از اماکن فعال در تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن اقامتی و عرضه کنندگان اقلام آرایشی، بهداشتی در کیش به صورت مستمر بازرسی می‌شود.

 به گزارش ایلنا، در این جلسه که به ریاست دکتر رضانیا و  حضور کارشناسان ستادی برگزار شد رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت:  از کلیه همکاران پرتلاش که در یک سال گذشته با تمام توان و با وجود سختی‌های فراوان برای مقابله با کرونا زحمت کشیده اند سپاسگزارم  و امیدوارم شروع سال جدید برای کلیه مردم عزیز و کیشوندان محترم پر از خیر و یرکتی و سلامت باشد.

دکتر رضانیا بیان کرد: با شروع  طرح ستاد نوروزی از 25 اسفند تا 15فروردین 1400، تیم‌های نظارتی بازدید‌های منسجم و نظارتی خود را شروع می‌کنند .

وی درخصوص فعالیت مرکز توسعه سلامت کیش در ایام نوروز گفت: تمامی بخش‌ها و واحدهای مرکز توسعه سلامت کیش، به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت فعال هستند و برنامه ریزی‌های لازم را جهت ارائه خدمات به کیشوندان و مهمانان نوروزی در دستور کار خود قرارداده‌اند.

وی افزود: با راه‌اندازی تیم‌های ویژه نظارتی در ایام نوروز، از اماکن فعال در تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن اقامتی و عرضه‌کنندگان اقلام آرایشی، بهداشتی به صورت مستمر بازرسی و برنامه بازرسی به صورت مستمر در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود. رضانیا گفت: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  شامل زدن ماسک ،رعایت بهداشت فردی و رعایت فاصله گزاری اجتماعی، استفاده از دستکش و کلاه و روپوش، دارا بودن کارت تندرستی و رعایت بهداشت عمومی و بهسازی محل از مهمترین نکات بهداشتی است که بازرسان بهداشتی به آن اهمیت می‌دهند. وی افزود: ساعت کاری مرکز سلامت جامع خدمات بوعلی در ایام تعطیل 8 صبح تا  13 و بعد از ظهر از ساعت 17 و 30 دقیقه تا ساعت 20و 30 است. در ایام غیر تعطیل هم خدمات‌دهی در نوبت صبح از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 14 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت  17 و سی دقیقه تا 20 و 30 است. رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در خصوص ساعات کاری پایگاه‌های صدف و سحر نیز گفت: هر دو  پایگاه سلامت صدف و سحر در ایام تعطیل 8 صبح تا  13 و در ایام غیر تعطیل هم خدمات دهی در نوبت صبح از ساعت 7 و سی دقیقه تا 14فعال خواهد بود.