تبلور گروه فولادمبارکه در پیشانی صنعت فولاد

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه از حضور فعال و مستمر گروه فولادمبارکه در یازدهمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار  خبر داد.

هادی نباتی نژاد گفت: صنعت فولاد و سنگ آهن به عنوان یکی از بنیان ­های اقتصاد و زیربنای بسیاری دیگر از صنایع، همواره مورد توجه ویژه‌ای جوامع بوده است. اهمیت این صنایع به شکلی است که مصرف سرانه فولاد به‌عنوان شاخصی به منظور ارزیابی صنعتی بودن یک کشور  مطرح می­ شود.

وی هدف از حضور در رویدادهای علمی و تخصصی را فرصتی ارزشمند جهت تبادل اطلاعات بین بازیگران اصلی این صنعت اعم از دولت، بخش خصوصی و انجمن‌های تخصصی داخلی و بین‌ المللی عنوان کرد و افزود: امید است با همکاری کلیه دست‌اندرکاران این حوزه بتوان به این هدف نائل آمد.

نباتی نژاد خاطر نشان کرد: اهمیت صادرات و چالش ‌های تغییرات مکرر سیاست ‌های داخلی و تحولات بین ‌المللی، بررسی عرضه و فروش داخلی (بورس کالا) و قیمت‌ گذاری محصولات فولادی،  تحول دیجیتال و نسل چهارم انقلاب صنعتی در صنعت فولاد، میزان سرمایه‌ گذاری و سهم سود ارکان چرخه تولید فولاد، بازنگری، تدوین استراتژی و به‌ روزآوری طرح جامع فولاد و ارتباط دوسویه بازار سرمایه و ارکان چرخه فولاد،‌ فرصت ‌ها و تهدیدها از جمله محورهای این همایش است.

وی در پایان گفت: با توجه به شیوع کووید-19 و شرایط حاکم بر کشور این رویداد به شکل آنلاین - حضوری برگزار می‌گردد. بدین شکل که صرفا مدیران عامل مجموعه ­ها به صورت حضوری در این همایش شرکت خواهند کرد و مدیران میانی و کارشناسان عزیز به صورت آنلاین از همایش بهره‌مند خواهند شد.

    

در 6 ماهه اخیر رخ داد:

پنجمین رکورد تولید تختال فولاد هرمزگان

فولاد هرمزگان برای پنجمین بار متوالی در شش ماهه اخیر توانست با تولید ۱۴۲۲۷۳ تن تختال رکورد جدیدی را در تولید این محصول برای خود به ثبت برساند.

به گزارش روابط عمومی فولاد هرمزگان، رکورد قبلی تولید تختال این شرکت در دی ماه گذشته و با تولید ۱۴۰۶۲۴ تن تختال رقم خورده بود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان درپی کسب پنجمین رکورد متوالی تولید تختال در پیام تبریکی نوشت: با سلام به همکاران گرامی کسب پنجمین رکورد تولید ماهیانه تختال در بهمن ماه ۹۹ که در شش ماه اخیر به صورت پیوسته حاصل شده است را به کلیه همکاران، پیمانکاران و ذینفعان شرکت تبریک عرض می نمایم.

بدون شک موفقیتهای پی در پی ماه های اخیر که بدون در مدار قرار گرفتن توسعه‌های آتی شرکت بدست امده است، ناشی از خودباوری، یکپارچگی، انسجام گروهی ، استفاده حداکثری از توانایی ها و امکانات و بهره گیری از استانداردهای مدیریتی می باشد و این نوید کسب افتخارات جدید در سال آینده را در پیش رو ترسیم می نماید. در کنار خانواده عزیز سلامت، شاد و

موفق باشید.