با حکم مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی محمد رضا حبیبی سکاندار کیش ایرشد

به گزارش ایلنا؛ مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حکمی «محمدرضا حبیبی» را به عنوان «مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر» منصوب کرد.

در این حکم آمده است: پیرو ابلاغ وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و به موجب ماده ۲۲ اساسنامه شرکت هواپیمایی کیش ایر (سهامی خاص) و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش» منصوب می شوید.

تقویت امکانات این شرکت در جهت سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید و توسعه خدمات با کیفیت و نیز استفاده از ظرفیت فضای حمل و نقل هوایی کشور و ایفای نقش فعال بین‌‌المللی با بهره‌مندی از سرمایه‌های مردمی و کیشوندان مورد انتظار است.

مشاور رییس جمهور با تاکید بر اینکه توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی؛ فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خوشنودی ایشان، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت ابزار امیدواری کرده است مدیر عامل جدید شرکت هواپیمایی کیش در بهره‌مندی از این فرصت مغتنم در سایه توجهات حضرت حق موفق و پیروزباشد.

لازم به ذکر است «محمدرضا حبیبی» دارای مدرک تحصیلی دکتری طب هوایی است.

از مهمترین سوابق کاری وی می توان به، «عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش»، «عضو هیات مدیره فرودگاه بین‌‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام»، و «رییس دانشکده صنعت هواپیمایی کشور» اشاره کرد.

پیش از او، «کاپیتان سید جواد‌هاشمی تهرانی» مسئولیت سرپرستی شرکت هواپیمایی کیش ایر را برعهده داشت.