آغاز مجدد طرح ایمن‌سازی در جزیره کیش

طرح ایمن‌سازی محوطه، معابر ورودی سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب و خدمات کیش و محوطه فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش آغاز می‌شود.

 به گزارش ایلنا؛  شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ضمن آرزوی سلامتی برای ساکنین جزیره کیش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: چهارشنبه چهاردهم اسفند، ساعت 10 صبح با اجرای طرح ایمن‌سازی محوطه، معابر ورودی سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب‌ و خدمات کیش و محوطه فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش، ساکنین از تردد در محوطه و مکان‌های اعلام شده خودداری کنند.

    

در راستای اجرای اهداف کمیته تمهیدات پیشگیرانه اعلام شد؛

خودداری از مصارف غیرضروری آب شرب در شرایط شیوع کرونا

مدیرعامل شرکت آب و برق کیش بر ذخیره آب برای مصارف ضروری در شرایط شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و خواستار عدم مصرف آب شرب برای شستشو و خانه‌تکانی عید شد.

به گزارش ایلنا؛  یدالله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و برق کیش با اشاره به افزایش نگرانی‌ها از شیوع بیماری کرونا در جزیره، از کیشوندان خواست تا به‌منظور جلوگیری از کم‌آبی یا مواجهه با بی‌آبی در چنین شرایطی، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی، از مصارف غیرضروری آب شرب مانند شستشوی پتو، فرش، در و پنجره‌ها به‌صورت جدی خودداری و خانه تکانی عید را به وقت دیگری موکول کنند.

    

به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا اعلام شد؛

رسیدگی غیر حضوری به امور مراجعان سازمان منطقه آزاد کیش

مجموعه کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش به‌منظور کاهش تجمعات و مراجعات حضوری در راستای حفظ سلامت جامعه، از طریق تماس تلفنی به امور ارباب رجوع رسیدگی می‌کنند.

به گزارش ایلنا؛ پیرو اجرای دستور غلامحسین مظفری مدیرعامل این سازمان، مبنی بر کاهش مراجعات حضوری، افزایش بهداشت فردی و اجتماعی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛  فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و مراجعان تا اطلاع ثانوی می‌توانند تمامی امور را از طریق تماس تلفنی پیگیری و از مراجعه حضوری به سازمان جدا خودداری کنند.

    

در راستای پیشگیری از شیوع کرونا صورت گرفت؛

تجهیز امکانات بیمارستان کیش

تجهیز بیمارستان کیش با افزودن تخت‌های بیمارستانی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت .   به‌گزارش ایلنا؛ در راستای اقدامات پیشگیرانه و تفکیک بخش‌های تنفسی از دیگر بخش‌ها جهت به‌ حداقل رساندن بیماری‌های واگیردار، با همت سازمان منطقه آزاد کیش تعداد ۳۰ عدد تخت، ۳۰ لاکر، ۳۰ عدد میز نهارخوری، ۳۰ عدد پایه سرم و ۱۰۰ عدد پایه سرم پرتابل در تاریخ پانزدهم اسفند تحویل بیمارستان کیش شد.

گفتنی است پیش از این جداسازی بخش‌ها در بیمارستان کیش در دستور کار قرار گرفته و همچنین امکان نوبت‌دهی به‌صورت غیرحضوری فراهم شده بود و همچنین کلینیک امام علی (ع) به‌منظور خدمات بهتر به کیشوندان فعالیت خود را آغاز کرده است.