دست‌یابی به رکورد روزانۀ تولید در فولاد سنگان

مدیرعامل فولاد سنگان از کسب رکورد تولید روزانه 15 هزار و 29 تن گندله در این شرکت خبر داد.

 علی امرایی افزود: پولاد مردان فولاد سنگان، با عزم راسخ در بهمن‌ ماه سال جاری و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینۀ رونق تولید توانستند به این رکورد غرورآفرین دست یابند.

وی ادامه داد: این رکورد با ورود بیش از 17 هزار تن کنسانتره و توزین بیش از 850 کامیون در یک روز حاصل شد.

مدیرعامل فولاد سنگان ثبت رکوردهای پیاپی در تولید گندلۀ کیفی در این شرکت را بیانگر توانمندی، هماهنگی و ظرفیت‌سازی عظیم در واحدهای واردات، توزین، تولید، انباشت و برداشت و انتقال محصول دانست و گفت: تعهد و توانمندی کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در تولید مواد اولیۀ کیفی جهت واحدهای فولادسازی کشور این شرکت را به منبعی قابل‌اتکا و مطمئن در تولید گندله در شرق کشور تبدیل کرده است.

    

شرکت ورق خودرو کارآفرین برتر استان چهارمحال و بختیاری

هم‌ زمان با سیزدهمین جشنوارۀ کارآفرینــــان برتر و سی‌ و ‌‌یکمین جشنوارۀ تجلیل و امتنان از نخبگان جامعۀ کار و تولید استان چهارمحال و بختیاری، از شرکت ورق خودرو به‌عنوان کارآفرین برتر این استان تجلیل شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودرو، در این مراسم که با حضور مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام امام‌جمعه شهرکرد و نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، اردشیر نوریان نمایندۀ مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم و جمعی از دیگر مقامات این استان برگزار شد، شرکت ورق خودرو ضمن دریافت لوح تقدیر کارآفرین برتر استان، در جشنوارۀ معرفی و قدردانی از نخبگان جامعۀ کار و تولید استان نیز به کسب رتبۀ برتر در این حوزه نائل شد و با دریافت لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام طی سخنانی با اشاره به اهمیت رونق تولید در اقتصاد کشور، بر توجه بیشتر به واحدهای تولیدی فعال و خلاق تأکید کرد و گفت: تحقق و توسعه و بومی‌سازی قطعات از گام‌های مهمی است که می‌تواند در استقلال روزافزون کشور مؤثر باشد.

    

شماره ۱۱۶۴ خبرنامه فولاد منتشر شد

شماره ۱۱۶۴ خبرنامه فولاد در تاریخ 26 بهمن ماه سال جاری با تیراژ 14 هزار نسخه منتشر شد. برای دریافت فایل اصلی آن به سایت شرکت فولاد مبارکه مراجعه فرمایید.

 

کسب لوح تقدیر مسئولیت‌های اجتماعی توسط فولاد سفیددشت

 در مراسمی که از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، با حضور جمعی از مسئولان استان، با اهدای لوح تقدیر از اقدامات شرکت فولاد سفیددشت در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی شد.  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری از ایفای نقش شرکت فولاد سفید دشت در زمینه‌های توسعه و ترویج آموزش و پژوهش، کمک به توسعۀ ورزش قهرمانی و همیاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و زیست‌ محیطی این استان به‌عنوان مهم‌ترین عوامل کسب این موفقیت یاد کرد.

    

اطلاعیه تأمین گوشت قرمز مورد نیازشرکت فولادمبارکه

از کلیه شرکت‌های توانمند و متخصص در زمینه موضوع فراخوان که دارای کارگاه قطعه بندی گوشت با ظرفیت حداقل 10 تن در ماه می باشند دعوت می‌گردد نسبت به تکمیل فرم‌های ارزیابی کیفی ومستندات مربوطه اقدام و جهت شرکت در فراخوان اعلام آمادگی نمایند. نحوه دریافت فرم‌های ارزیابی کیفی: سایت شرکت فولادمبارکه

 www.msc.ir / خرید و تأمین‌کنندگان / قراردادهای خرید / پرسش‌نامه‌های ارزیابی کیفی پیمانکاران / پیمانکاران عمومی حقوقی؛ نحوه ثبت نامه در فراخوان : ارسال مدارک مرتبط با توان مالی، اجرایی، قراردادهای مشابه با ارگان‌ها و یا شرکت‌ها، تأییدیه های لازم از سازمان دامپزشکی و فرمهای تکمیل شده به آدرس ایمیل  Meh.dehghani@msc.ir       

مهلت ثبت نام  : 05/12/1398

ثبت نام و اعلام آمادگی هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر بازرگانی با شماره تلفن های 52735167 -031، 09010040051 تماس حاصل فرمایید.

    

افتخاری دیگر برای فولاد مبارکه

نماهنگ «چشمه نور» از تولیدات مرکز مستند سازی روابط عمومی فولاد مبارکه به کارگردانی همکار ارجمند احسان فاضلی، عنوان رتبه برتر در «جشنواره قرآن و عترت» را به خود اختصاص داد. این نماهنگ با موضوع اقامه نماز در فولاد مبارکه و نقش معنویت در کارگاه های صنعتی برای اولین بار در اجلاس نماز، اکران و‌ مورد اقبال عمومی قرار گرفت. اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین استانی، ۲۴ بهمن با معرفی آثار برتر در هر رشته برگزار گردید.

    

همایش بصیرت خانواده در فولاد مبارکه

همایش بصیرت خانواده و آگاه‌سازی، ویژه کارکنان و خانواده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه، به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت عملیات غرورآفرین والفجر۸ و هفته حفاظت اطلاعات، در مرکز تحقیقات شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد.