روبن به لیورپول نمی‌رسد

آرین روبن، وینگر باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که به دلیل مصدومیت در حال حاضر قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. وینگر هلندی به دلیل مشکلاتی که از عصب سیاتیک داشته است، از ماه نوامبر نتوانسته برای بایرن مونیخ به میدان برود و هر بار که به بازگشت به میادین نزدیک بوده، مجددا آمادگی خود را از دست داده است. هنوز مشخص نیست آیا وی می‌تواند در فصل جاری برای تیمش به میدان برود یا خیر اما مساله قطعی این است که او به دیدار رفت بایرن مونیخ و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد رسید.

    


 آقای خاص در    اورتون؟!

ژوزه مورینیو که پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد در اواسط فصل جاری، هدایت تیم دیگری را برعهده نداشته، ممکن است با قبول هدایت یک تیم انگلیسی به عرصه مربیگری بازگردد. 

آقای خاص بابت اخراجش از تیم منچستریونایتد در حالی که تا سال 2020 با این باشگاه انگلیسی قرارداد داشت، 15 میلیون پوند به عنوان غرامت دریافت می‌کند. شبکه رادیویی «آر سی اِن» کلمبیا گزارش داد سران باشگاه اورتون در خصوص احتمال استخدام مورینیو با یکدیگر به بحث و تبادل‌نظر پرداخته‌اند، این در حالی است که مارکو سیلوا، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان مرسی‌ساید با وجود اینکه در تابستان اخیر هزینه زیادی صرف خرید بازیکنان مدنظرش کرد، به دلیل تداوم نتایج ضعیف این تیم، تحت ‌فشار است و احتمال اخراج شدنش وجود دارد.