حسن یزدانی ستاره کشتی آزاد ایران که پیش از قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی مصدوم شده بود، در فاصله 10 مانده به المپیک پاریس ابتدا ازدواج کرد و بعد کتف خود را به تیغ جراحی سپرد. جراحی کتف راست یزدانی 6 ساعت به طول انجامید و به گفته پزشک معالج، این عمل موفقیت‌آمیز بود. دکتر اصلانی درباره طولانی بودن زمان جراحی ستاره کشتی آزاد گفت:«حسن یزدانی از ناحیه تاندون‌های شانه راست دچار آسیب‌دیدگی شده بود و طی یک عمل جراحی 6 ساعته تمام اقدامات لازم به شکل موفقیت آمیز انجام شد. عمل پیچیده‌ای بود و از سه ناحیه نیاز به ترمیم وجود داشت، در واقع می‌توان گفت سه آسیب طی یک عمل ترمیم شد.» 

حالا این آزادکار پرآوازه کشورمان باید دوره درمان چهار تا پنج ماه را سپری کند. با وجود اینکه در وزن یزدانی سهمیه المپیک کسب شده، بسیاری نگران شدند که آیا یزدانی در فاصله کوتاهی که تا آغاز رقابت‌ها مانده بتواند به آمادگی برسد. اما حالا با خوب پیش رفتن جراحی، او می‌تواند از سال 1403 تمریناتش را آغاز کند و بار دیگر روی تشک کشتی المپیک با رقبا سرشاخ شود و احتمالا یک فینال دیگر را با تیلور برگزار کند. رقیبی که به تازگی با مصدومیت مقابلش کشتی گرفت و نتیجه را به او واگذار کرد. خود یزدانی وعده داده با پایان دوره درمانش، با تمام توان به تشک برمی‌گردد تا در المپیک پاریس خوشرنگ‌ترین مدال‌ را به دست بیاورد. 

با این وجود کشتی آزاد ایران ستاره‌های بسیاری دارد که می‌تواند در صورت نرسیدن یزدانی روی آنها حساب کند. فدراسیون کشتی و کادر فنی هم حتما به فکر نفر جایگزین هستند که اگر اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای رقم خورد، دست‌شان در پوست گردو نماند.