با شکست تیم ملی هندبال در سومین بازی مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان مقابل لهستان میزبان، کار ایران در این رقابت‌ها به پایان رسید. وسلین ویوویچ و تیمش توانستند در این مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته باشند. ویوویچ در تمام بازی‌ها از شاگردانش راضی بود. به خصوص بازی آخر که با نتیجه 26 بر 22 به پایان رسید و لهستان نتوانست برد راحتی را مقابل ملی‌پوشان ایران تجربه کند. تا جایی که یک رسانه لهستانی هم به این موضوع اذعان کرد. «پلست» لهستان پس از پیروزی هندبال این کشور نوشت:«لهستان در دیداری نزدیک مقابل ایران پیروز شد تا از جام جهانی خداحافظی کند. ملی‌پوشان ایران شرایط سختی را برای سرمربی تیم ملی لهستان ایجاد کردند اما در نهایت این تیم لهستان بود که با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ تیم ایران را شکست داد. در نیمه دوم، بازی مساوی دنبال می‌شد چراکه هر دو تیم به طور متناوب امتیاز می‌گرفتند. در پایان این دیدار هندبالیست‌های ایران با دقت شروع به انجام برنامه‌های خود کردند که این موضوع لهستانی‌ها را کمی ترساند. در نهایت اما نمایندگان لهستان ۲۶ بر ۲۲ ایرانی‌ها را شکست دادند. این سومین پیروزی لهستانی‌ها در مسابقات قهرمانی جهان بود.»

تیم ملی ایران در دومین حضور خود در قهرمانی جهان توانست صعودی تاریخی به مرحله اصلی مسابقات داشته باشد. صعودی که با حضور ویوویچ رقم خورد و به نظر می‌رسد این سرمربی مونته‌نگرویی به کارش روی نیمکت تیم ملی ایران ادامه دهد. او در نشست خبری بعد از بازی با لهستان به این موضوع اشاره و اعلام کرد بعد از مدتی استراحت، جلسه‌ای را با رییس فدراسیون برای تمدید قرارداد خواهد داشت.

تیم ملی هندبال در نخستین دیدار دور گروهی مقابل شیلی به برتری ۲۵ بر ۲۴ رسید، در دومین گام با وجود یک نمایش خوب و دیدنی با نتیجه ۳۴ بر ۳۱ مقابل مونته‌نگرو شکست خورد و در آخرین دیدار به مصاف تیم قدرتمند اسپانیا رفتند و با نتیجه ۳۵ بر ۲۲ مغلوب شد. ایران در اولین دیدار خود از مرحله اصلی این رقابت‌ها نیز به مصاف اسلوونی رفت و این دیدار را با نتیجه ۳۸ بر ۲۱ واگذار کرد، در دومین دیدار خود به مصاف پرافتخارترین تیم جهان یعنی فرانسه رفت و با وجود یک نمایش قابل قبول با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ مغلوب شد و در آخرین مسابقه هم با نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۲ به لهستان باخت تا پرونده‌اش در این مسابقات بسته شود.