اندریک به تازگی دومین عنوان قهرمانی لیگ برزیل را با پالمیراس به دست آورده و با این قهرمانی او با کسب 5‌جام در دوران حرفه‌ای به مادرید خواهد رسید. به بهانه‌ جام‌های پرتعداد اندریک در ۱۷‌سالگی‌اش، فوتبال 360 سراغ بازیکنان بزرگی رفته که به طرز باورنکردنی کمتر از این نوجوان برزیلی در دوران بازیگری خود جام کسب کرده‌اند.

هری‌کین: مهم نیست چند گل در فصل به ثمر برساند، ظاهراً هر کجا می رود، جام از آنجا می‌رود. انتقال او به بایرن‌مونیخ در تابستان این نوید را می‌داد بالاخره طلسم کاپیتان تیم ملی انگلیس شکسته شود اما آمدن او به  بوندس‌لیگا مصادف شد با لورکوزن جاودانه ژابی آلونسو. آنها در جام حذفی هم مقابل تیم دسته سومی حذف شدند تا حالا فقط هری کین در لیگ قهرمانان اروپا در جستجوی اولین جام دوران حرفه‌ای خود باشد.

آنتونیو دی ناتاله: مهاجم اسطوره‌ای سری‌آ، دی‌ناتاله، کاپیتان وفادار اودینزه در دوران بازیگری نتوانست به قهرمانی برسد. دی ناتاله در 3‌مقطع مختلف بهترین گلزن فوتبال ایتالیا نام گرفت، سال ۲۰۱۰ عنوان بهترین بازیکن سال لیگ را به دست آورد و در فصل 15-2014 به عنوان بهترین گلزن جام حذفی ایتالیا شناخته شد اما در یورو 2012 در نزدیک‌ترین لحظه به جام، ایتالیا در فینال مقابل اسپانیا شکست خورد تا دست او به جام نرسد.

سون هیونگ مین: زوج هری کین در تاتنهام مثل او خاطرات تلخی از پایان فصل‌ها دارد چرا که منجر به کسب جام نشده است. سون با وجود کسب افتخارات فردی، مثل بردن کفش طلای لیگ برتر در فصل 22-2021، تاکنون نتوانسته است افتخار بزرگی را در سطح بزرگسالان کسب کند. بزرگترین عنوان  او نایب قهرمانی لیگ در لیگ برتر است. سون در تیم ملی کره‌جنوبی هم نتوانسته  به دستاورد خاصی برسد تا کلکسیون افتخارات تیمی‌اش خالی باشد.

فرانچسکو توتی:  توتی مانند بسیاری از افراد حاضر در این لیست، دوران بی جامی را پشت سر نگذاشته‌ اما با کسب تنها 4‌افتخار بزرگ به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای (سوپرجام ایتالیا را به دلیل تک بازی بودن در نظر گرفته نشده) از اندریک 17‌ساله که در حال حاضر 5‌جام دارد، پایین تر است. با این حال، توتی یک سری‌آ و 2‌جام حذفی ایتالیا را به عنوان یک بازیکن تک باشگاهی با رم کسب کرده و در سال ۲۰۰۶ با ایتالیا قهرمان جام جهانی شده است. به همین دلیل از لحاظ اعتبار جام های به دست آورده، قطعا از مهاجم برزیلی بالاتر است.

جرمین دفو: یکی از بزرگترین مهاجمان مدرن انگلیس، بدون شک جرمین دفو است. او در طول دوران بازیگری خود به آمار درخشان ۱۶۲‌گل در ۴۹۶‌بازی لیگ رسید. این آمار در حالی ثبت شده که دفو فرصت بازی در تیم های بزرگ لیگ برتر را نداشت. دفو در سال ۲۰۲۲ بازنشسته شد و تنها یک عنوان قهرمانی اسکاتلند در کارنامه‌اش دیده می‌شود.

مارکو رویس: رویس یکی از بدشانس‌ترین فوتبالیست‌های دوران مدرن است؛ بازیکنی که هر بار به اوج خودش می‌رسید با مصدومیتی طولانی مدت مواجه می‌شد. رویس در فصل 13-2012 پس از کسب 2‌قهرمانی پیاپی دورتموند یورگن کلوپ به زنبورها پیوست اما پس از آن فصل، بایرن‌مونیخ لیگ را برای مدت 11‌فصل زیر سلطه خود گرفت. فصل پیش دورتموند با کاپیتانی رویس به قهرمانی خیلی نزدیک شده بود اما در هفته آخر صدر را از دست داد تا حسرت کاپیتان وفادار دورتموندی پایان نیابد. در سن ۳۴‌سالگی یکی از بهترین استعدادهای فوتبال آلمان فقط 2‌جام حذفی در کارنامه خودش می‌بیند.