محمدرضا مودودی، مدیرعامل منطقه آزاد دوغارون، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کریدور ترانزیتی چابهار - دوغارون نه فقط برای ایران بلکه برای کشورهای همسایه نیز اهمیت دارد، اظهار کرد: افغانستانی‌ها که خودروهای سنگین خود را با یک دهم قیمت ایرانی می‌خرند به راحتی می‌توانند از افغانستان آمده و تا چابهار بروند و بارشان را تحویل بگیرند و برگردند ولی به دلیل اینکه قیمت کامیون گران است و هزینه‌های حمل و نقل نیز بالاست، این مسیر ترانزیتی جاده‌ای برای ما  توجیه اقتصادی ندارد و در نتیجه ظرفیت‌های چابهار نتوانسته از بالقوه به بالفعل تبدیل شود.