اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که «پرویز فتاح» از ریاست بنیاد مستضعفان به ریاست ستاد اجرایی فرمان امام تغییر پست می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در این دو سال گذشته هر از چند گاهی شنیده می‌شود که ریاست ستاد اجرایی فرمان امام به «پرویز فتاح» سپرده‌ خواهد شد و اینکه مهمترین نهاد حاکمیتی توسط سرپرست اداره می‌شود به این اخبار غیر رسمی صحه گذاشته‌است. اما در چند روز گذشته اخبار جدی‌تری درباره حضور فتاح در ستاد اجرایی فرمان امام نقل و گفته می‌شود که فتاح در روزهای آینده از بنیاد مستضعفان در تپه‌های عباس آباد راهی خیابان وزراء می‌شود.

«عارف نوروزی» از دو سال گذشته سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام است و پس از اینکه «محمد مخبر» از ریاست ستاد به معاون اولی رئیس جمهوری تغییر پست داد، نوروزی- معاون وی در ستاد-  سرپرست شد و سرپرست هم ماند تا اینکه ورود فتاح به ستاد اجرایی فرمان امام جدی شد.

البته در دو سال گذشته که احتمال ورود فتاح به انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد، وی به صراحت اعلام کرد که حکم رهبری عزیز انقلاب را مدال افتخار می‌دانم و ان‌شاالله سرباز نظام، خادم و خاک پای مردم بخصوص مستضعفان تا شهادت فی سبیل الله باقی خواهم ماند.

تا به این لحظه هیچ خبر رسمی یا حکم رسمی مبنی بر ریاست فتاح در ستاد اجرایی فرمان امام منتشر و صادر نشده‌ است اما اخبار غیر رسمی در این باره شنیده می‌شود.

از مهمترین نکات قابل‌توجه حضور فتاح در بنیاد مستضعفان، مواضع وی در بازپس‌گیری اموال این بنیاد بوده به طوریکه در یک برنامه تلویزیونی نسبت به املاکی که در اختیار ارتش، سپاه، روسای‌جمهور دولت هفتم، هشتم، نهم، دهم قرار گرفته اعتراض کرده بود که با موجی از واکنش‌ و گلایه‌ها مواجه شد.