نیما نوربخش - تولید سری جدید مسابقه تلویزیونی «شوتبال» بزودی از شبکه نسیم آغاز می‌شود. «شوتبال» که در دو فصل گذشته خود با تهیه‌کنندگی مشترک مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان و تدوینگری کاوه سخنگو جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های صداوسیما طی بهار و تابستان امسال بود تجربه متفاوتی را با حضور خانم‌ها در یک مسابقه تلویزیونی روی آنتن برده است.

در همین ارتباط سرپرست تیم تدوین این برنامه تلویزیونی به «توسعه ایرانی» گفت: «همانطور که می‌دانید تولید برنامه‌هایی در ژانر مسابقه برای تلویزیون یکی از سخت‌ترین ژانر‌ها در حوزه برنامه‌سازی است، چراکه هم باید آیتم‌های رقابتی خاصی را تعریف کنید که برای مخاطب جذاب باشد و هم باید از نظر فرم و اجرا چنان منسجم باشد که استانداردهای زیباشناسی را هم رعایت کند.»

کاوه سخنگو پیرامون حضورش به عنوان سرپرست گروه تدوین در این برنامه گفت: «به واسطه دوستی و آشنایی با سازندگان این برنامه و حضورم در تیم تدوین فصل نخست، فرصتی فراهم شد تا طی این مدت تجربیات مشترک مثبتی را در حوزه برنامه سازی در کنار تیم قدرتمند این برنامه تجربه کنم که خداروشکر با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم تدوین و تشویق های همکاران و مدیران شبکه از این مهم سربلند  بیرون آمدیم.»

وی درباره سختی‌های کار تدوین شوتبال گفت : «در مسابقات تلویزیونی صحنه‌های زیادی وجود دارند که طبیعتا برنامه‌ریزی نشده‌اند. اما تیم فنی و محتوایی و مجریان ما از مجموعه برنامه‌سازان موفق تلویزیون هستند و این عامل موفقیت شوتبال است. ضمن اینکه خوشبختانه در حوزه تدوین سرپرستی گروهی را برعهده دارم که طی فصل‌های پیشین با همدلی و همکاری تیمی گاه روزهای پیاپی دور از خانواده مشغول تدوین قسمت‌های مختلف شوتبال می‌شدند که جا دارد از همه این عزیزان با افتخار تشکر کنم.»