معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با فعالیت صنوف در ساعات غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر مرادی اعلام کرد:در نیمه اول سال ساعت فعالیت صنوف تا یک بامداد است. در نیمه دوم سال ساعت فعالیت صنوف یک ساعت کاهش پیدا کرده و به ساعت ۲۴ رسیده است.

مرادی با بیان اینکه چهار صنف تعویض روغنی، سوپر مارکت، خواربار فروشی و پنچرگیری می‌توانند در ساعات پس از ۲۴ نیز فعالیت کنند، گفت:‌ این چهار صنف با توجه به اینکه جزو صنوف خدماتی محسوب می‌شوند و در تمام ساعات شبانه‌روز به خدمات آنان نیاز است، می‌توانند به شرط دریافت مجوز پلیس اماکن به طور ۲۴ ساعته فعالیت کنند.

وی درباره فعالیت داروخانه‌های شبانه‌روزی نیز اظهارکرد:‌ فعالیت داروخانه‌ها با توجه به مجوزی است که از وزارت بهداشت دریافت می‌کنند و براساس آن مجاز به فعالیت خواهند بود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه متاسفانه دیده شده که برخی از واحدهای صنفی مانند رستوران‌ها اقدام به پذیرش مشتری تا قبل از ساعت ۲۴ کرده و سپس با بستن درها به پذیرایی از مشتریان خود ادامه می‌دهند، گفت: چندین مورد از این واحدهای صنفی مورد شناسایی قرار گرفته و با آنان برخورد شده است. در آینده هم اگر با چنین موارد مواجه شده یا مردم فعالیت آنان را به پلیس اطلاع دهند حتما با آن برخورد خواهیم کرد.