تشخیص هویت 152 قربانی سقوط هواپیمای اوکراینی

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از شناسایی هویت 152 نفر از قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: در این میان هویت 7 نفر از اعضای کادر پروازی هم مشخص شد.

به گزارش فارس، قاضی محمد شهریاری در پاسخ به پرسشی درباره شناسایی هویت 4 نفر از اعضای یک خانواده سوئدی نیز بیان کرد: این خانواده یک زن و شوهر و دو فرزند بودند که هویت این افراد هم شناسایی‌شده است، اما برای آنکه به‌طور دقیق‌تر بتوانیم کارهای تشخیصی را انجام دهیم، درخواست شده است تا نمونه‌ای از خانواده‌ها اخذ شود.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در خصوص زمان پایان شناسایی جان‌باختگان خاطرنشان کرد: به‌طورقطع کار شناسایی تا پایان امروز انجام خواهد گرفت.

به گفته شهریاری تاکنون پیکر 60 نفر از قربانیان به خانواده‌هایشان تحویل داده ‌شده است.

    

پرونده نجفی به شعبه 41 دیوان عالی کشور ارجاع شد

پس از اعلام محکومیت محمد نجفی، شهردار سابق تهران به قصاص و حبس، خانواده میترا استاد از قصاص گذشت کردند اما وکیل نجفی به رأی صادره اعتراض کرد. حمیدرضا گودرزی، وکیل محمد نجفی دیروز به ایسنا گفت: پس از فرجام‌خواهی ما نسبت به رأی صادره، پرونده به شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور ارجاع شده و شعبه مذکور در حال بررسی است. شعبه صریح پرونده را مطالعه کرده و امیدواریم در هفته‌های آینده رأی صادر و رأی قبلی نقض شود.