تماس اسلامآباد با تهران در پی تنشهای اخیر
عباس عراقچی و وزیر امور خارجه پاکستان روز شنبه طی یک تماس تلفنی در خصوص برقراری صلح و ثبات در منطقه گفت و گو کردند. اسحاق دار، وزیر امور خارجه پاکستان، پس از حملات جدید آمریکا و ایران که تنشهای خلیج فارس را تشدید کرد، با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، گفتگو کرد. این گفتگو بر تلاش پاکستان برای حمایت از آرامش منطقهای و تسهیل بازگشت بشردوستانه تأکید داشت. به گزارش فرارو به نقل از ایندیاتودی، بر اساس بیانیهای که روز شنبه منتشر شد، این تماس تلفنی پس از آن صورت گرفت که تلاش اخیر برای برقراری صلح در غرب آسیا در آستانه شکست قرار گرفته است.
دیدگاه تان را بنویسید