نماینده مجلس نوشت: چرا تا وقتی بندها کامل اجرایی نشده دوباره قرار مذاکراتی می‌گذارید؟ محمود نبویان، نماینده مجلس با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت: «مسئولان محترم مذاکرات: مگر نگفتید بندهای ۱،۴،۵،۱۰،۱۱ پیش‌شرط ادامه‌ی مذاکرات است و تا عملی نشود، مذاکرات متوقف می‌شود.» وی  در ادامه افزود: «این بندها کامل اجرایی و عملی نشده است. چرا برای هفته‌ی آینده قرار مذاکراتی گذاشتید؟»