پیام تند ولایتی به اعراب حاشیه خلیج فارس: جایی پای میز ندارید
مشاور رهبر نوشت: حاشیهنشینان و اطفال سیاسی منطقه به بیانیههای سفارشی دلخوش ندارند و بدانند حیات شما ریزهخواری از این سفره است. علی اکبر ولایتی، با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت: «ثبات امروز اعراب حاشیه خلیجفارس، مدیون مدیریت قرنوارهی ایران بر شاهرگ تنگه هرمز است؛ غرب جز وحشیگری و غارت، دستاوردی برای منطقه نداشته است.» وی در ادامه افزود: «حاشیه نشینان و اطفال سیاسی منطقه به بیانیه های سفارشی دلخوش ندارند و بدانند حیات شما ریزهخواری از این سفره است.در بازآرایی معادلات بزرگ، کوچکهای حاشیهنشین جایی پای میز ندارند؛ حذف میشوند و حیات استراتژیکشان وامدار سقف تحمل تهران است.»
دیدگاه تان را بنویسید