اولتیماتوم قرارگاه خاتم به آمریکا:
مهار نکردن اسرائیل بیپاسخ نمیماند
قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد: ایران پاسخ اقدامات خطرناک اسرائیل را حق خود میداند. قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با انتشار اطلاعیهای تازه اعلام کرد: «تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران، اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران میدانیم.» در ادامه اطلاعیه آمده است: «اعلام میداریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود میداند.»
دیدگاه تان را بنویسید