عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چند نماینده با خواهش و وعده وعید طوماری جمع کردند برای آقای رئیسی و الآن هم ۹۵ درصد آنها خودشان پشیمان هستند. همه از مجلس و ملت عذرخواهی می‌کنند که چرا اصلا رئیسی را برای ریاست جمهوری دعوت کرده‌اند .

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرآنلاین افزود:تیم دولت واقعا تیم کارآمدی نیست و شخص مقام معظم رهبری در چند روز گذشته به دولت تذکر دادند که مشکل اول کشور اقتصاد است.

به گفته او، انتقاد مجلس به کابینه است و رئیس جمهور باید کابینه را خصوصا در حوزه اقتصاد ترمیم کند. قاعدتا این دوره مجلس با حساسیت بیشتری برای به‌کار گیری وزرای کارآمد انتقاد می‌کند و اگر خود دولت اقدام نکند قاعدتا وظیفه مجلس این است که نظارت کند و در صورت لزوم وارد عمل شود. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حاد شدن موضوع استیضاح وزیر صمت، تصریح کرد: اگر قرار است فرد کارآمدتری بیاید اشکالی ندارد، ولی چنانچه بنا باشد فرد ضعیف‌تری بیاید این استیضاح فایده‌ای ندارد. معمولا باید در کابینه وزرای قدرتمند و کار آمد به‌کار گرفته شوند.

به گفته حیدری،‌ دولت مانند یک زنجیره به هم متصل است، وزیر ضعیف مدیر ضعیف انتخاب می‌کند و مدیران ضعیف، روسای ادارات ضعیف انتخاب می‌کنند.  وی در پایان تأکید کرد:‌ در مجموع کابینه آقای رئیسی ضعیف است. البته نباید از وزرای خوبی مثل وزیر کشور غافل شد.