معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: شهرستان سمیرم در آرامش کامل قرار دارد و اگر کسی بخواهد امنیت و آسایش مردم را به خطر بیندازد به صورت قاطعانه برخورد می‌شود.

محمدرضا جان‌نثاری در جلسه شورای اداری شهرستان سمیرم با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در این شهرستان افزود: مردم فهیم سمیرم با این فتنه‌گران همراه نشدند، کارنامه مردم سمیرم شهدا و رزمندگانی است که تقدیم انقلاب کردند.

وی با تأکید بر این‌که امنیت و آسایشی که در شهر اصفهان است باید در دور افتاده‌ترین روستا هم باشد، خاطرنشان کرد: دست مردم شهرستان سمیرم را می‌بوسیم، بازار و کسبه به صورت عادی در حال فعالیت هستند و از سمتی نیروهای نظامی و انتظامی برای امنیت و آسایش مردم فعالیت می‌کنند و از جان خود نیز می‌گذرند.

جان‌نثاری با بیان این‌که مردم شهرستان سمیرم را مؤمن انقلابی می‌دانیم، افزود: مردم با حضور پر شور خود در تشییع شهدای گمنام، این فتنه را هم خنثی خواهند کرد.

وی با بیان این‌که وقایع اخیر یک جنگ احزاب تمام عیار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است زیرا تمام کفر و نفاق با تمام ظرفیت‌ها برای ضربه زدن به نظام بسیج شدند، افزود: فتنه‌ها و کودتاهای زیادی بعد از انقلاب داشته‌ایم ولی هیچ کدام از آن‌ها جنگ ترکیبی نبوده است، در جنگ ترکیبی دشمن گسل‌هایی را فعال می‌کند و با تمام قدرت علیه نظام هدایت می‌کند.

جان‌نثاری با یادآوری اینکه برخی از دانشجویان در تجمعات دانشجویی به دین و ارزش‌های دینی اهانت کردند و نادیده گرفتن ارزش‌های دینی یکی از گسل‌هایی بود که فعال شد، گفت: آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی، آلمان، فرانسه، انگلیس و عربستان طراحان جریانات اخیر بودند که هر کدام به طریقی در این مسئله همکاری داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان این‌که دشمن تاب دیدن قوی بودن ایران را ندارد و می‌خواهد ایران قوی و الگو نشود، عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که همه اسلام را در این کشور نابود کند، با تمام قدرت پای این ایستاده تا دین اسلام در کشور نباشد و بعد هم کشور را تجزیه کند.