فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: اگر آمریکایی ها از ما نمی ترسیدند به سطل های زباله، جوانان منحرف شده کف خیابان، گرسنگان انگلیسی و بیچارگان در حاشیه خلیج فارس متوسل نمی شدند.

به گزارش ایرنا؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز شنبه در همایش نهضت روشنگری جهاد تبیین که با حضور نمایندگان اتحادیه های صنفی قزوین برگزار شد، افزود: ملت ما به گیجگاه آمریکا زده است و نمی تواند پشت پرده بماند و مجبور است برخلاف سایر زمان ها و مکان ها عریان در مقابل ما قرار بگیرد.

وی افزود: آمریکا از خودش چیزی جز وحشی گری و سرقت ندارد.

 این مسوول نظامی استان با بیان اینکه ایران قوی مایه نگرانی آمریکا است، افزود: چین در حوزه اقتصادی و روسیه در حوزه قدرت نظامی مایه نگرانی آمریکا شدند اما امروز یک نگرانی دیگر از ایران به عنوان یک قدرت جدید در آنها ایجاد شده است.

رفیعی آتاتی گفت: آمریکا زور می زند تا جایگاه از دست رفته خود را به دست آورد و حتما قدرت از آمریکا و غرب خانه تکانی می کند و در منطقه‌ای شکل می گیرد که ایران محور آن خواهد بود.

وی با اشاره به شکست برنامه های آمریکا در منطقه در پی قرارگیری جمهوری اسلامی ایران در راس محور مقاومت، گفت: آمریکا به سوریه آمده بود تا پیروز جنگ غرب آسیا باشد و حلب را دروازه پیروزی می دانست ولی اولین نفری که به بالای قلعه این شهر رسید شهید سردار سلیمانی بود.  وی با بیان اینکه ما برای مقابله با آمریکا به میدان می آییم، ادامه داد: آمریکا فکر می کرد امروز هم می تواند مانند اوایل انقلاب بعضی شهرهای ما را با آشوب و ترور بگیرد و تلاش می کردند غرب کشور را با تحریک و مسلح کردن پژاک و کومله به آشوب و خشونت بکشانند که با بصیرت ملت نتوانستند.

 رفیعی آتانی افزود: به دشمنان گفتیم اگر غلطی از شما سر بزند اقدام پشیمان کننده جمهوری اسلامی را مشاهده خواهید کرد و این اقتدار ملت بزرگ ایران است.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: عده ای سلطنت طلب نیز این روزها با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران به شدت در فضای مجازی فعال هستند و باید از آنها پرسید که در رژیم پهلوی که شاه شما حاکم بود و متفقین به کشور آمدند چه غلطی کردید و چه جانی برای ایران تقدیم کردید و با آرارات، هیرمند و بحرین چه کردید؟

 وی افزود: گروه بعدی که این روزها در فضای مجازی اجاره‌ای علیه ملت ما تاختند و نگران بانوی ایرانی و حجاب اجباری هستند، منافقین بودند که قاتلان ۱۷ هزار نفر از مردم این سرزمین هستند.

 رفیعی آتانی افزود: منافقین آلبانی نشین مفلوک حق ندارند در مورد ملت ما صحبت کنند، آنها که هیچ حق و آزادی ندارند و حتی باید در زیرزمین های خود روسری یکرنگ بپوشند و حق ازدواج و فرزندآوری ندارند به چه حقی از آزادی صحبت می کنند.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) با بیان اینکه امروز عده ای خارج نشین که شعار آزادی برای ملت ما سر می دهند جز نوکری دشمنان ملت ایران کار دیگری بلد نیستند، گفت: زمستان سخت اروپا بلایی به سرتان می آورد که همه عمر پشیمان می شوید.

 فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: امروز همه قسمت های کشورمان را می توانیم مانند عرصه موشکی و دفاعی با وجود مردم، مدیران و جوانان نخبه به اوج برسانیم.