سیدمهدی صدرالساداتی از خلع لباس خود با حکم دادگاه ویژه روحانیت به دلیل توهین به رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.به گزارش ایلنا، سیدمهدی صدرالساداتی روحانی فعال در فضای مجازی در آخرین پست اینستاگرامی‌ خود نوشت:۱. دادگاه ویژه روحانیت در حکم تجدید نظر بخاطر شکایت مجدد سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل توهین به رئیس این سازمان در کامنت‌های یکی از پست‌هایم، دوباره مرا محکوم کرد و این بار بخاطر هتک حیثیت و شئون روحانیت برایم حکم خلع لباس دائم روحانیت صادر کرد.

۲. دادگاه ویژه روحانیت در حکم تجدید نظر در پرونده دانشگاه الزهرا با عنوان اتهامی ممانعت از حق با ذی حق نشان دادن افرادی که ذی حق نیستند دوباره محکوم به جزای نقدی کرد .پ.ن: در اسلاید دوم تنها اشاره من به سازمان اوقاف و رئیسش را می‌بینید که موجب حکم خلع لباس دائم اینجانب شد. (صرفا نوشته بودم مهدی خاموشی برادرزاده علی نقی است و در کامنت‌ها به او توهین شده بود)

پ.ن۲: لازم به ذکر است، آقای دهقان نماینده ادوار مجلس، وزیر وقت راه و ترابری و بسیاری از تشکل‌های دانشجویی و وکلای دیگر و حتی آقای رئیسی به نحو تلویحی مردم خانه‌های کارگری ده ونک را ذی حق می‌دانستند و مشکل این بود که ابتدا بنده اطلاع رسانی کردم.

پ.ن۳: شئون روحانیت چیست که با اعمال من خدشه‌دار شد و اگر من سکوت می‌کردم حفظ می‌شد؟ خاک بر سر آن شئون پوشالی و موهوم و آنان که به این شئون پایبندند که یقینا پیامبر گرامی از این شئون و شما که به آن استناد می‌کنید، بیزار است