فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش این نیرو در مناطق جنوب شرق کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این رزمایش با پشتیبانی نیروهای دیگر و با بهره‌گیری از تمام تجهیزات نظامی برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این رزمایش برابر لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «تهدید دشمن را جدی بگیرید و به جد عمل کنید» و همچنین به منظور کسب آمادگی رزمی و حفظ و ارتقای توان دفاعی یگان‌های عمل کننده این نیرو با اجرای رزم ناهمتراز بر مبنای دکترین عملیاتی و راه‌کنشی(به کارگیری نیروها در میدان نبرد) در مناطق جنوب شرق کشور و بخش‌های مختلف دیگری از مرزهای ایران اسلامی طراحی و برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که امروز یگان‌های پهپادی ارتش به یگان رزمی و شناسایی تبدیل شده‌اند، به قابلیت‌های این یگان در ارائه ‌آنلاین اطلاعات به ستاد فرماندهی و کنترل اشاره کرد و افزود: از مهمترین ویژگی‌های این یگان در حوزه شناسایی و انتقال اطلاعات دقیق از منابع و تجهیزات دشمن به ستاد فرماندهی و کنترل است که به صورت آنلاین این اطلاعات را در اختیار یگان قرار می‌دهد و ستاد فرماندهی می‌تواند بر اساس این اطلاعات با شناسایی منطقه عملیات رزمی را طراحی کند.

امیرحیدری ادامه داد: علاوه بر این ما با اجرای این رزمایش بخشی از قدرت دفاعی ایران را به رخ دشمنان کشیدیم و نشان دادیم دست ما روی ماشه است و هرکدام از دشمنان نظام بخواهند دست از پا خطا کنند، آنها را قلع و قمع می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مرزهای کشور خط قرمز ماست، گفت: نیروی زمینی با تمام توان در مرزهای شرقی، جنوب شرقی، غرب و جنوب غرب و شمال غرب مستقر است و با قدرت از کیان مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کند.