هفته گذشته بازنشستگان مخابرات در استان‌هایی مانند کردستان و تهران در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق، اجرای ناقص آیین‌نامه شرکت و وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی تجمع کردند. به گزارش ایلنا، بازنشستگان شرکت مخابرات، به تداوم بلاتکلیفی مطالبات خود و عدم اجرای تعهدات قانونی، اعتراض کردند و این وضعیت را نتیجه بی‌عملی و بی‌پاسخ ماندن وعده‌ها از سوی مدیریت شرکت دانستند. بازنشستگان مخابرات سال‌هاست هر هفته تجمع اعتراضی برگزار کردند و در استان‌های مختلف، خواستار اجرای قانون و تعیین تکلیف معوقات خود می‌شوند