کارگران شرکت ساحل صید کنارک (تحفه) از ادامه تأخیر در پرداخت حق بیمه خود انتقاد کردند. به گزارش ایلنا و گفته آنان، حق بیمه ماه‌های دی و بهمن کارگران این مجموعه هنوز به تأمین اجتماعی واریز نشده و پس از پرداخت بیمه اسفند، از فروردین تا خرداد نیز هیچ واریزی صورت نگرفته است. این نیروها می‌گویند: این تاخیر طولانی باعث شده کارگران هنگام مراجعه به مراکز درمانی، هزینه‌های درمان را آزاد پرداخت کنند. در شرایطی که پول دارو و درمان سر به فلک کشیده، محرومیت کارگران بیمه شده از درمان، یک ظلم مضاعف است. این کارگران ادامه دادند: بخشی از حقوق اردیبهشت‌ماه نیز برای کارگران این مجموعه پرداخت نشده است. آنان خواستار رسیدگی فوری نهادهای مسئول و انعکاس رسانه‌ای مشکلات خود

 هستند.