مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد: شکایت از بیمه تکمیلی، در صدر تماسهای بازنشستگان
مدیرکل دفتر برنامهریزی و تحول سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری، با اشاره به گزارش عملکرد مرکز پاسخگویی ۲۵۰۰ در ماه تیر، اعلام کرد: در این ماه بیش از ۳۸هزار تماس با مرکز برقرار شده است. به گزارش ایسنا، امیرحسین قزوینی با اشاره به تحلیل آماری تماسها و درخواستهای ثبتشده از طریق تماس صوتی، اپلیکیشن صبا و وبسایت صندوق گفت: پس از موضوعات مربوط به بیمه تکمیلی، سوالات مرتبط با پرداخت وام و حقوق بازنشستگان، بیشترین سهم از تماسها را به خود اختصاص دادهاند. به گفته وی، در تیرماه امسال، ۳۱.۸درصد تماسها به بیمه تکمیلی، ۲۴.۵درصد به وام، ۱۹درصد به موضوع حقوق و مابقی تماسها به سایر خدمات رفاهی و سایر درخواستهای بازنشستگان اختصاص داشته است. قزوینی گفت: موضوع «زمان واریز حواله بیمه تکمیلی» در صدر دلایل تماسها قرار داشته و نسبت به ماه قبل با افزایش ۷۲درصدی مواجه بوده است. موضوعاتی مانند مرحله و زمان واریز وام ضروری، اطلاع از جزئیات حکم بازنشستگان، برقراری یا انصراف از بیمه تکمیلی، دریافت فیش حقوقی و رتبهبندی نیز از دیگر موارد پرتکرار تماسها بودهاند.
دیدگاه تان را بنویسید