بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان می‌گویند: سال‌ها در مناطق مرزی و محروم خدمت کرده‌ایم و حق‌مان این نیست که ما را سر بداونند.

به گزارش ایلنا «زهرا.م» یکی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، به نمایندگی از جانب چند صد بازنشسته این دانشگاه که فروردین و اردیبهشت 1401 بازنشست شده‌اند، از تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت انتقاد می‌کند.

او می‌گوید: یک سال و نیم است که به ما برای واریز پاداش پایان خدمت وعده می‌دهند. بارها به وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه‌ در تهران هم مراجعه کردیم اما پاسخی نگرفتیم. کسی جوابگوی ما نیست، همه می‌گویند کاسه ما خالی‌ست!

این بازنشسته با تاکید بر اینکه دست‌مان به جایی بند نیست، می‌گوید: قانون می‌گوید یک ماه بعد از بازنشستگی باید پاداش پایان خدمت بازنشستگان کشوری پرداخت شود. حالا یک سال و نیم است که منتظر پرداختیم آن هم پولی که با این تورم هیچ ارزشی ندارد!

او اضافه می‌کند: گناه ما چیست که سال‌ها در مناطق محروم کار کرده‌ایم. در اوج بحران کرونا سر کار بودیم و با سختی‌ها و خطرات بسیار دست و پنجه نرم کردیم ولی حق و حقوق قانونی و شرعی ما پرداخت نمی‌شود. از خرداد ماه وعده می‌دهند این هفته و آن هفته واریز می‌شود اما خبری نیست.