نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور از تهیه نامه‌ای با بیش از صد امضا توسط نمایندگان مجلس برای تسریع در تصویب طرح ساماندهی خبر داد.

رامین اناری در گفت‌وگو با ایلنا از نتیجه دادن رایزنی با نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: روز یازدهم آبان، بیش از صد نماینده مجلس نامه‌ای را خطاب به هیات رئیسه مجلس امضا کرده و در این نامه خواستار این شدند که طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، با سرعت در نوبت صحن قرار بگیرد و در بررسی و تصویب آن تسریع شود.

این فعال کارگری توضیح داد: همراهی نمایندگان مجلس نشان می‌دهد که صدای مطالبه‌گری پویش را شنیده‌اند و می‌خواهند هزاران خانواده سراسر کشور از این شرایط ناامنی و تبعیض نجات یابند.

اناری می‌گوید: حالا که بیش از صد نماینده مجلس اعلام همراهی کرده‌اند و این نامه به هیات رئیسه مجلس تقدیم شده، انتظار داریم قبل از پایان ماه جاری و پیش از اینکه برنامه‌هایی مانند برنامه هفتم توسعه یا لایحه بودجه سال آینده به مجلس تقدیم شود و در نوبت بررسی قرار بگیرد، طرح ساماندهی به صحن بیاید و مصوب شود.

به گفته وی، در آذر ماه باز هم بحث بررسی لایحه بودجه سال بعد پیش خواهد آمد، بنابراین انتظار داریم در هفته بعد یا نهایت هفته بعدتر، هیات رئیسه مجلس طرح ساماندهی را با فوریت بالا به صحن بیاورند.

او در پایان تاکید کرد: هزاران نیروی شرکتی و قراردادی نهادهای مختلف کشور در انتظار این اتفاق هستند؛ انتظاری که بیش از دو سال به درازا کشیده و باید همین روزها به نقطه پایان خود برسد.