احکام جدید و فیش حقوقی شهریور ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تأمین‌ اجتماعی در سامانه خدمات غیرالکترونیک این سازمان منتشر شد.

به گزارش توسعه ایرانی، در پی صدور بخشنامه اصلاحیه میزان افزایش حقوق مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۱، احکام حقوقی و فیش شهریور ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح این سازمان با اعمال افزایش صادر شده و در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir قابل مشاهده است.

پیش از این مدیرعامل تأمین‌اجتماعی گفته بود حقوق شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح، بر مبنای احکام جدید و با در نظر داشتن مصوبه مورد توافق وزرای عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی و با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار پرداخت خواهد شد و احکام جدید این گروه از بازنشستگان نیز در همین ماه صادر می‌شود.

میرهاشم موسوی در این زمینه گفت: احکام جدید این گروه از بازنشستگان روی سایت خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی بارگذاری شده و از ۲۰ شهریور ماه پرداخت‌ها براساس همین احکام جدید انجام خواهد شد.

وی گفت: برای پرداخت معوقات از اول فروردین تا ماه جاری نیز برنامه‌ریزی در تعامل با کانون‌های بازنشستگی در حال انجام است و به‌زودی نحوه پرداخت معوقات نیز اعلام خواهد شد.