رئیس شورای اسلامی کار واحد تولیدی کنتورسازی قزوین گفت: کارگران واحد تولیدی کنتورسازی قزوین هنوز بیمه بیکاری خود را دریافت نکرده‌اند و مسئولان هیچ اقدامی برای مطالبه کارگران این شرکت انجام نداده‌اند.

وحید اکبری‌پور در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: روز سه‌شنبه (17 تیر ماه) و همزمان با ورود معاون رئیس‌جمهور به استان قزوین، کارگران کنتورسازی مقابل دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان قزوین حضور یافتند. پیشتر مسئولان استانی قول داده بودند مشکلات این واحد تولیدی تا 20 اسفند ماه حل می‌شود ولی متاسفانه مشکل حل نشد و شرکت به تعطیلی کشیده شد و از کارگران خواسته شد برای بیمه بیکاری اقدام کنند.

وی افزود: تا امروز اقدامی برای پرداخت بیمه بیکاری به کارگران از سوی مسئولان انجام نشده و نزدیک به 4 ماه است که کارگران این شرکت حقوقی دریافت نکرده‌اند.

اکبری‌پور ادامه داد: قرار بود موضوع خلع ید مدیرعامل و مالک شرکت تا 20 اسفند سال گذشته اجرا شود که این حرکت با توجه به رایزنی‌های پشت پرده، متوقف شد و کارخانه تعطیل ماند.

این کارگر در پایان عنوان کرد: متاسفانه هیچ همکاری و حمایتی از سوی مسئولان انجام نشده و مطالبات کارگران واحد کنتورسازی بی‌نتیجه مانده و کارگران سال‌ها حقوق‌های معوقه خود را از شرکت دریافت نکرده‌اند.