جزئیات قتل‌عام خانوادگی  در زنجان

دادستان عمومی و انقلاب زنجان از دستگیری قاتل در کمتر از پنج ساعت در شهرستان خدابنده خبر داد.

حجت‌السلام مظفری دادستان عمومی و انقلاب زنجان از دستگیری قاتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده خبر داد و گفت: این متهم علاوه بر سابقه کیفری، به مواد مخدر از نوع شیشه نیز اعتیاد دارد.

وی با بیان اینکه افراد به قتل رسیده یک پیرمرد، پیر زن و فرزند میان سال معلول بود گفت: پلیس با اقدامات فنی و پلیسی متهم را در کمتر از پنج ساعت شناسایی و دستگیر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اعلام اینکه متهم مقتولین را با وارد کردن ضربه از ناحیه سر به قتل رسانده بود گفت: وقوع قتل یکی از آثار سوء مواد مخدر است.

    


مسمومیت 12زن و یک کودک در مازندران

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مسمومیت ۱۳ براثر گاز مونوکسید کربن در رستمکلا بهشهر خبر داد.

زکریا اشکپور با بیان اینکه خبر حادثه مسمومیت ساعت ۴ بامداد جمعه به مرکز پیام شرق استان اعلام شد و همکاران پایگاههای اورژانس رستمکلا، بهشهر و هلال شهرک صنعتی به محل حادثه واقع در رستمکلا اعزام شدند افزود: در این حادثه یک پسر بچه ۱۱ ساله و ۱۲ زن دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شده بودند که توسط تیمهای اعزامی پس از انجام مراقبتهای پیش بیمارستانی به بیمارستانهای شهدا و امام خمینی (ره)بهشهر منتقل شدند.

وی اظهار داشت: این افراد یک گروه از منطقه غرب استان بودند که شب برای استراحت در یکی از حسینیه‌های شهر رستمکلا اقامت داشتند و بر اساس آخرین گزارش در حال حاضر همگی این افراد با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

    


مرد ایرانی از خارج دزدان خانه‌اش را در تهران دید

مردی که در خارج از کشور بود با پلیس تهران تماس گرفت و ادعا کرد «پنج دزد را در منزلم می‌بینم.» 

رئیس کلانتری گاندی از دستگیری یکی از این دزدان خبر داد و گفت: با تماس تلفنی یک مرد که در خارج کشور ساکن بود و اعلام اینکه «پنج سارق را در منزلم می‌بینم» عملیات پلیسی آغاز شد. 

 سرهنگ «فرهاد حیدری» گفت: شب چهارشنبه با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور دزدان در یکی از خانه های ویلایی محدوده کلانتری تیمی از ماموران برای بررسی وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری گاندی توضیح داد: با حضور ماموران در محل، نشانه ای از حضور سارقان در منزل مشاهده نشد که برای تحقیقات بیشتر ماموران با تماس گیرنده ارتباط تلفنی برقرار و مشخص می شود که وی مالک منزل بوده و خارج از کشور ساکن است و با دوربین های مداربسته‌ای که در منزل نصب کرده است با گوشی موبایلش حضور پنج دزد مشاهده می کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران بلافاصله وارد عمل شدند، تصریح کرد: سه تن از سارقان که در حیاط منزل ویلائی در حال کشیک دادن بودند به محض اینکه متوجه حضور ماموران در محل می شوند از محل متواری می‌شوند.

وی اظهار کرد: ماموران پس از مدتی عملیات پلیسی موفق شدند یکی از سارقان را که در داخل منزل در حال سرقت اموال با همکاری همدستش بود را با شلیک دو گلوله دستگیر و سارق چهارم نیز از محل متواری می شود.

کلانتر محله گاندی عنوان کرد: در بازرسی از محل ماموران کوله پشتی را که حاوی تعدادی آلات و ادوات ارتکاب جرم سرقت بود کشف و دزد را بلافاصله برای بهره مندی از کمک های پزشکی به یکی از بیمارستان های محل منتقل می کنند و اکنون تحت درمان است.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم تحت تعقیب پایگاه سوم پلیس آگاهی می باشد، افزود: متهم پس از طی طول درمان برای سیر مراحل قانونی و شناسایی سایر جرائم در اختیار پلیس آگاهی قرار خواهد گرفت.