گروه حوادث: دختر نوجوان که به قرار عاشقانه رفته بود توسط دایی و خواهرزاده مورد حمله شیطانی قرار گرفت.

روز14 شهریورماه امسال ماجرای گمشدن مرموز دختر 17 ساله ای به کلانتری 127 نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی مخابره شد .

پدر و مادر این دختر در اظهارات خود عنوان کردند که دخترشان دو روز پیش خانه‌شان را ترک کرده تا نزد  مادربزرگش برود و هیچ خبری از او نیست.

با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به تحقیق از یکی از دوستان دختر گمشده پرداختند .

مریم به کارآگاهان گفت :« از چندی پیش دوستم با جوانی به نام مسعود آشنا شده بود تا اینکه روز سیزدهم شهریورماه  با لباس های پاره و خونی به خانه ما آمد و لباسش را در خانه ما عوض کرد.  زمانی‌که از او در خصوص این وضعیت سؤال کردم دوستم بیان داشت که دایی مسعود به نام سعید او را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده و به همین علت دیگر نمی‌تواند نزد خانواده اش بازگردد !!» .

با توجه به اظهارات مریم ، کارآگاهان ردیابی دختر نوجوان را در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی خانه مسعود در پاکدشت شدند .

همین کافی بود تا با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران کارآگاهان در یک عملیات ضربتی به دستگیری مسعود و دایی اش به نام سعید دست بزنند.

مسعود در تحقیقات پلیسی ابتدا اقدام به آدم ربایی  و آزار شیطانی دختر نوجوان را نپذیرفت و گفت که در ساعت 5 عصر 12 شهریورماه دخترنوجوان را ملاقات کرده و در ساعت 9 شب از هم جدا شده اند و دیگر اطلاعی از سرنوشت وی ندارد؛ همچنین سعید نیز در تحقیقات اولیه مدعی شد که تاکنون با دخترگمشده ملاقاتی نداشته و او  را ندیده است.  همزمان با ادامه تحقیقات از دایی و خواهرزاده شیطان صفت و پس از انجام اقدامات پلیسی ، سرانجام دختر گمشده روز 4 مهرماه  در یکی از پارک های منطقه شرق تهران شناسائی شد و تحت تحقیق قرار گرفت. این دختر با گریه گفت : روز 12 شهریور به همراه مسعود و دایی‌اش سعید با خودروی شخصی به جاجرود رفته بودیم که در آنجا سعید به من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ پس از آن در ساعت 9 شب  مرا در سه‌راه تهرانپارس رها کردند اما بخاطر مشکلات پیش آمده توانایی بازگشتن به منزل را نداشتم و طی این مدت در پارک زندگی می‌کردم.  بنابه این گزارش؛ تحقیقات در این زمینه توسط قضات دادگاه کیفری استان تهران ادامه دارد.