شهریار، مهمان دوبنده‌پوشان

کشتی ورزشی است که طرفداران زیادی در کشور دارد. طرفدارانی که در بین آنها چهره‌های سرشناس زیادی هم دیده می‌شوند. این چهره‌ها گاهی به اردوی تیم‌های ملی کشتی هم سر می‌زنند تا از نزدیک به تماشای تمرین کشتی‌گیران بنشینند. در همین راستا علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا هم سری به خانه کشتی عبدالله موحد زد و نظاره‌گر تمرین شاگردان غلامرضا محمدی شد. شهریار همچنین شاگردان بنا را هم در این بازدید از قلم نینداخت و با جمعی از فرنگی‌کاران نیز به خوش و بش پرداخت و برای تیم‌های ملی در رقابت‌های آسیایی چین و المپیک 2020 توکیو آرزوی موفقیت کرد. علی دایی در بدو ورود به خانه کشتی مورد استقبال سرمربی تیم ملی کشتی آزاد قرار گرفت. فردین معصومی و ابراهیم مهربان از دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی به همراه حسن یزدانی و پرویز هادی نیز به علی دایی خوشامد گفتند. در وقت استراحت کشتی‌گیران، ابتدا غلامرضا محمدی از حضور علی دایی در تمرین تیم ملی تشکر و قدردانی کرد و گفت که او به واسطه رفاقت قدیمی که بین‌شان بوده، به خانه کشتی آمده است تا با کشتی‌گیران دیدار کند.

    


شهنازی غایب مشکوک مراسم مختلف

در شرایطی که شایعه تغییر در پست دبیرکلی کمیته ملی المپیک از چندی پیش اوج گرفته و با اصلاح اساسنامه هم دست رئیس کمیته برای انتخاب فرد مورد نظرش در این پست باز شده، این روزها شاهرخ شهنازی غیبت عجیبی در مجامع و مراسم‌ مختلف دارد. چند روز قبل در جریان مراسم اهدای مدال‌ها و جام‌های قهرمانان به موزه ورزش دبیر کمیته ملی المپیک حاضر نبود. همچنین شهنازی که معمولا به عنوان نماینده کمیته در مجامع فدراسیون‌ها حاضر می‌شود، در انتخابات فدراسیون هندبال حاضر نبود و باقرزاده در چنین جایگاهی نشست. با شروع مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی در هتل المپیک به ریاست محمدرضا داورزنی، بازهم خبری از شاهرخ شهنازی نشد. دیروز هم فضل‌ا... باقرزاده به عنوان یکی از اعضای هیات اجرایی از سوی کمیته ملی المپیک در انتخابات حاضر شد. تداوم غیبت شهنازی و مشکلاتی که در ماه‌های اخیر برای او به وجود آمده بود، این شایعه را قوت بخشیده که در چند روز آینده صالحی‌امیری دبیرکل جدید کمیته ملی المپیک را معرفی می‌کند.

    

بهرام به جای بهرام!

صبح دیروز مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون هاکی در هتل المپیک تهران با گرامیداشت نام زنده‌یاد بهرام شفیع رئیس سابق این فدراسیون برگزار شد و پنج کاندیدا در آن با هم به رقابت پرداختند. در پایان مجمع، بهرام قدیمی با کسب ۳۵ رای از مجموع ۴۳ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد تا یک بهرام جای بهرام دیگر را بگیرد. در این مجمع فاطمه ابوالقاسمی دو رای و رمضانعلی دولو ۶ رای از مجموع آرای ماخوذه را به خود اختصاص دادند. همچنین حسین شهریاری و اکبر قاسمی پیش از انتخابات انصراف خود را اعلام کردند. مسعود مختاری و مرتضی یحیی‌پور هم با عدم حضور در مجمع انتخاباتی عملا انصراف خود را از انتخابات اعلام کردند.

    


برد پتروشیمی و شیمیدر  در غرب آسیا

در ادامه رقابت‌های بسکتبال باشگاهی غرب آسیا و در روز دوم رقابت‌ها تیم پتروشیمی نماینده کشورمان مقابل نفت بغداد میزبان مسابقات به میدان رفت که موفق شد حریف خود را ۷۷ بر ۶۷ از پیش‌رو بردارد. شاگردان مهران حاتمی با توجه به پیروزی روز گذشته‌شان و با این نتیجه صدرنشین مسابقات لقب گرفتند. میثم میرزایی با تاثیرگذاری ۱۹، کسب ۱۸ امتیاز و ثبت ۱۱ ریباند بهترین بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام بود. در اولین بازی هم شیمیدر مقابل نماینده فلسطین ۱۲۳ بر ۴۹ به پیروزی رسیده بود. در این مسابقه محمد جمشیدی با ۲۲ امتیاز و حامد حسین‌زاده با ۱۷ امتیاز پرامتیازترین بازیکنان میدان بودند.