در این هفته از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و اسپورتینگ کی‌سی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی یاران لیونل مسی موفق شدند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

اینترمیامی موفق شد با عملکرد درخشان لیونل مسی، ستاره این تیم، با نتیجه ۲-۳ برابر کانزاس سیتی به پیروزی برسد. مسی در این مسابقه 1 پاس گل و 1 گل به ثبت رساند. گل پیروزی بخش اینترمیامی هم توسط لوئیز سوارز به ثمررسید.

اینترمیامی صبح یکشنبه به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ MLS آمریکا مقابل کانزاس سیتی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد تا پس از شش بازی بالاخره طعم پیروزی را بچشد. 

جریان بازی

بامداد دیروز در مهم‌ترین بازی لیگ حرفه‌ای آمریکا، اسپورتینگ کانزاس تیم هشتم کنفرانس غرب میزبان اینترمیامی بود. مسابقه با گل اول و زودهنگام میزبان در دقیقه 6 بازی یک عرصه تنگ دیگر و یک دردسر برای مسی و هم‌تیمی‌هایش را تداعی می‌کرد تا اینکه درخشش فوق‌ستاره آرژانتینی باز هم ناجی اینترمیامی شد. پاس گل مسی در دقیقه 18 بازی کار را به تساوی کشاند. او و تیمش به دروازه حریف یورش می‌بردند و در نهایت در نیمه دوم و در دقیقه 51 مسابقه باز هم شاهد یکی دیگر از گل‌های اسطوره آلبی سلسته و قهرمان جهان بودیم. مسی گل برتری تیمش را به ثمر رساند و زمینه‌ساز پیروزی 3 بر 2 اینترمیامی در این مسابقه نام گرفت. جوردی آلبا، لوئیس سوارس و سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی‌های سابق مسی در بارسلونا و یاران قدیمی او در ترکیب اینترمیامی حاضر بودند و گل سوم این تیم توسط سوارس وارد دروازه حریف شد تا اتحاد بارسایی‌های سابق صدر جدول لیگ را البته موقتا در اختیار اینترمیامی قرار دهد.

آمار همیشه درخشان

شمردن گل‌های لیونل مسی عادتی بوده که او از زمان بازی در بارسلونا برای مخاطبان فوتبال جهان جا انداخته. فوق‌ستاره اینترمیامی همچنان این عادت را در آخرین سال‌های فوتبالش و در لیگ حرفه‌ای آمریکا حفظ می‌کند. او تا اینجای کار در 21 بازی برای تیم باشگاهی‌اش 17 بار گلزنی کرده و 8 پاس گل را به ثبت رسانده است. درخشش مسی در بازی شب گذشته در حقیقت پاسخی به انتقادها علیه او در رابطه با شکست اینترمیامی در بازی قبلی و حذف این تیم از جام باشگاه‌های کونکاکاف بود. اینترمیامی پیروزی آخرش را پس از 3 بازی ناکامی در بردن رقبا به دست آورد و بازی درخشان این تیم با رهبری لیونل مسی، امیدها را برای موفقیت این تیم در این فصل دوباره زنده کرده است. مسی و یارانش با یک بازی بیشتر نسبت به نیویورک ردبولز و با کسب 15 امتیاز فعلا صدرنشین لیگ به شمار می‌روند و در اولین فصل حضور کامل مسی در تمام طول فصل مدعی 

قهرمانی هستند.