تیراندازی که همیشه یکی از پرتعدادترین تیم‌های کاروان ایران را تشکیل می‌دهد، هنوز نتوانسته سهمی از مدال‌های این مسابقات داشته باشد. روز گذشته ایران در تفنگ سه وضعیت انفرادی و تیمی زنان و تپانچه ۲۵ متر زنان نماینده داشت که تیرهای هیچ‌کدام به مدال اصابت نکرد. در تفنگ سه وضعیت انفرادی،‌ دختران ایران در مرحله مقدماتی به رقابت با 41 تیرانداز دیگر پرداختند و هیچ‌کدام‌شان به فینال نرسیدند. در این مرحله آرمینا صادقیان با مجموع امتیاز ۵۸۵.۲۵ در رده یازدهم قرار گرفت، نجمه خدمتی با امتیاز ۵۸۲.۲۷ در رده پانزدهم ایستاد و الهه احمدی با امتیاز ۵۷۵.۲۳ بیست و نهم شد.  در بخش تیمی هم دختران ایران با مجموع امتیاز ۱۷۴۲ در رده ششم قرار گرفتند. در مسابقات تپانچه 25 متر زنان نیز هانیه رستمیان تیرانداز المپیکی ایران در خط آتش قرار گرفت. او در مرحله مقدماتی با رکورد ۵۸۴.۲۷ در رده ششم ایستاده و فینالیست شد اما در فینال ششم شد تا خبری از روی سکو رفتن نباشد. 

همچنین در رشته شنا مهرشاد افقری در ۱۰۰ متر پروانه با رکورد ۵۳ ثانیه و ۶۱ صدم ثانیه در رده هفتم ایستاد و در مجموع نیز در رده سیزدهم قرار گرفت. متین سهران در دسته سوم ماده ۲۰۰ متر آزاد با رکورد یک دقیقه و پنجاه و سه ثانیه و پنجاه و هفت صدم ثانیه (۱:۵۳:۵۷) در رده ششم ایستاد و فینالیست نشد. او در پایان این مرحله در رده بیستم قرار گرفت.

شطرنج‌بازان ایران نیز روز گذشته پشت میز نشستند. در دور نهم و پایانی مسابقات رپید مبینا علی‌نسب تنها دختر شطرنج‌باز ایران مقابل حریف قزاقستانی شکست خورد و با ۴.۵ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد. همچنین سیدمحمدامین طباطبایی که در دور پایانی مقابل حریف فیلیپینی‌اش پیروز شد، در پایان دور نهم با ۶ امتیاز در رده چهارم ایستاد. پرهام مقصودلو دیگر شطرنج‌باز ایران در این بخش بود که بعد از پایان مرحله هفتم از ادامه مسابقات انصراف داد. علت این انصراف کسالت و بروز مشکلات جسمانی اعلام شد. پرهام‌ مقصودلو از مجموع هفت دور رقابت با ۳.۵ امتیاز در رده بخش رپید قرار داشت و در پایان هم در رده ۲۵ ایستاد. بخش تیمی مسابقات از روز جمعه آغاز می‌شود و تیم شطرنج مردان در این مسابقات حضور دارد. در این بین دومین برد بسکتبال سه نفره ایران اتفاق خوبی بود. تیم ملی ایران که در گره B این رقابت‌ها با تیم‌های کره‌ جنوبی، مالدیو، ژاپن و ترکمنستان هم‌گروه است، روز گذشته به مصاف ژاپن رفتند و با نتیجه 22 بر 13 به پیروزی رسیدند.