سرانجام بعد از گذشت یک سال از بی‌رییس بودن فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار شد. مجمعی که در آن رییسی انتخاب شد که قرار بود به عنوان سرپرست برگزارکننده مجمع باشد. در هر حال مازیار ناظمی که هفتم بهمن سال گذشته به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شد و از مدیریت روابط عمومی وزارت ورزش استعفا داد، روز گذشته به عنوان رییس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد. مجمع دیروز 6 کاندیدا داشت که ندا مطلبی در مجمع از رقابت انصراف داد و محمد فراهانی هم از پیش انصرافش را اعلام کرده بود تا انتخابات با حضور مازیار ناظمی، مهران همتیان، جواد برات و عزیزه تراز ادامه پیدا کند. در پایان رای‌گیری، از 39 رای ماخذوه، مازیار ناظمی 20 رای، برات ٩ رای، تراز یک رای و همتایان ٩ رای کسب کردند. بنابراین ناظمی که برای ریاست یک رای کم آورده بود، با برات و همتایان وارد دور دوم رقابت شد. در دور دوم هم ناظمی ٢۵ رای، برات ٩ رای و همتایان پنج رای کسب کردند تا ناظمی برای چهار سال رییس فدراسیون باشد. ناظمی در حالی ریاست فدراسیون را به دست گرفت که شائبه‌های مهندسی انتخابات و اینکه او گزینه وزارت ورزش بود، پیرامونش وجود داشت. موضوعی که رییس جدید در واکنش به آن گفت:«هرکسی در انتخابات برنده می‌شود گزینه وزارت ورزش است اما من گزینه مجمع و خانواده این فدراسیون هستم. اگر من گزینه وزارت بودم، همان دور اول رای می‌آوردم (باخنده).»

این در حالی است که ناظمی اگر در دور اول یک رای بیشتر می‌آورد (قانون نصف به اضافه یک) کار اصلا به دور دوم نمی‌رسید. در هر حال ناظمی در حالی به ریاست اتومبیلرانی و موتورسواری را بر عهده گرفت که دوره سرپرستی‌اش با حواشی بسیاری از جمله واردات موتورهای سنگین گره خورده بود. او همچنین از اولین لحظه‌های رییس شدنش منتقدان بسیاری دارد که حتما عملکردش را زیر ذره‌بین خواهند گذاشت.