رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارگری مخابرات استان تهران گفت: در حالی که برای مأموریت‌های خارجی به کشورهای مختلف و همچنین برگزاری کنفرانس‌ها در هتل‌های گران‌قیمت، بودجه‌های کلان اختصاص می‌یابد، انتظار می‌رود بخشی از این هزینه‌ها صرف بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان شود.

محمدعلی مظلومین در گفت‌وگو با ایلنا افزود: متأسفانه در شرکت مخابرات ایران، سهامداران عمده و کارفرمای شرکت به جای تکریم نیروی انسانی، رفتارهایی در پیش گرفته‌اند که شائبه بی‌توجهی و حتی تمسخر کارکنان را در پی دارد.

وی تصریح کرد: به کارکنان شرکت روزانه تنها ۲۶هزار تومان به عنوان کمک‌هزینه ناهار پرداخت می‌شود؛ رقمی که طی پنج سال گذشته تغییری نکرده و در مجموع ماهیانه حدود ۵۵۰هزار تومان را شامل می‌شود، در شرایط تورمی کنونی، چنین پرداختی جز بی‌اعتنایی به معیشت همکاران چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

مظلومین خاطرنشان کرد: در شرایطی که برخی شرکت‌های هم‌سطح، در مناسبت‌های مختلف مبالغی بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان به کارکنان خود پرداخت می‌کنند، در شرکت مخابرات تنها حدود ۳۰۰هزار تومان به عنوان پاداش پرداخت می‌شود که حتی پاسخگوی هزینه خرید یک کیلو برنج مرغوب نیست.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارگری مخابرات استان تهران تأکید کرد: سهامداران عمده شرکت باید نسبت به این وضعیت بازنگری کنند و برای منابع انسانی شرکت اهمیت بیشتری قائل شوند. در صورت تکریم واقعی کارکنان، نتیجه آن در ارتقای بهره‌وری و پیشرفت شرکت به‌مراتب مؤثرتر از برگزاری چند کنفرانس پرهزینه خواهد بود.