دومین خودکشی از روی پل طبیعت

پسر جوان در سناریوی مرگباری از روی پل طبیعت به پایین پرید.

حدود ساعت یک بعد از ظهر جمعه 9 آذر ماه سال جاری جوانی 32 ساله‌ به نام محمد مهدی اقدام به پریدن از بالای پل طبیعت تهران به فضای سبز اطراف پل در اتوبان مدرس در ضلع شمال به جنوب کرد که به علت وارد شدن صدمات جدی جان خود را از دست داد.

تا به حال نحوه دقیق خودکشی این مرد از روی پل طبیعت مشخص نشده و نیروهای پلیس در محل حاضر و در حال تحقیق هستند.

این دومین خودکشی از روی پل طبیعت از زمان تاسیس و بازگشایی است که نخستین مورد مربوط به خودکشی پسر جوانی در ساعت 16:30دقیقه 30 تیرماه سال 95 بود که بعد از 2 سال امروز مرد جوانی با پریدن از روی پل طبیعت به زندگی خود پایان داد.

بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این حادثه ادامه دارد.


گذشت قربانی اسیدپاشی از دیه یک میلیارد تومانی

روز پنج شنبه در همایش استانی صبر گلستان، یکی از شاکیان که قربانی اسیدپاشی بود، از دیه یک میلیارد تومانی خود گذشت.

 هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: 7 سال پیش در جریان یک اختلاف خانوادگی، یک خانم جوان مورد اسیدپاشی قرار گرفت و از ناحیه دست و صورت و یک چشم آسیب دید.

وی افزود: بهناز چوپانی در حاشیه این همایش، بزرگوارانه و سخاوتمندانه از حق خود گذشت و همه یک میلیارد تومان مبلغ دیه را بخشید.

هاشمیان گفت: محکوم این پرونده نیز که از 7 سال پیش زندانی بود، آزاد شد.

به گفته وی امروز در حاشیه این مراسم 48نفر از شاکیان که پرونده هایشان درباره نفقه، مهریه، دیه و قصاص بود، گذشت کردند.

بنا به این گزارش،  مجموع تخفیف و گذشت شاکیان 13 میلیارد تومان است.    


شلیک مرگبار داماد به پدر و پسرزن

داماد مسلح پدر و برادر زنش را در همدان هدف گلوله مرگبار قرار داد.

سرهنگ جمشید باقری فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: داماد جوان با استفاده از کلت کمری، پدر و برادر زن را هدف گلوله قرار داد که پدر زن پس از اعزام به بیمارستان جان باخت. وی افزود: پس از بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که یک مورد درگیری بین داماد و خانواده همسر در محله پشت کشتارگاه قدیم منطقه خضر رخ داده است؛ در این حادثه تلخ داماد 27 ساله که سابقه و اعتیاد به موادمخدر دارد، با تهیه یک قبضه کلت کمری راهی خانه پدر همسر شد و با توجه به زمینه اختلاف بین وی و خانواده همسرش، قاتل با کلت کمری چند گلوله به سمت آنها شلیک کرده سپس متواری شد.

باقری بیان کرد: شلیک گلوله موجب زخمی شدن پدر و برادر زن شده که پس از گذشته دو ساعت از بستری شدن مصدومان در بیمارستان، مرد 65 ساله به علت اصابت گلوله به نزدیکی قلبش جان خود را از دست داد.  


مرگ سه زن در تصادف سه خودرو

تصادف بین سه خودرو در آزاد راه کرج - قزوین سه نفر را به کام مرگ برد و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

  دکتر مهرداد بابایی، رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز  گفت: این حادثه صبح دیروز جمعه ، 9 آذر ماه بین سه  خودروی سواری تیبا ، دنا و پرشیا در آزاد راه کرج - قزوین رخ داد.

وی بیان داشت : شدت حادثه به حدی بود که دو خانم 35 و 65 ساله در دم جان باختند و پسر بچه دو ساله پس از انتقال به بیمارستان امام جعفر صادق (ع ) استان البرز جان باخت.

بابایی گفت: برای انتقال مصدومان حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و اقدامات درمانی در محل حادثه برای حادثه دیدگان انجام شد.

وی اظهار داشت: سه مصدوم دیگر حادثه شامل دو دختربچه 7 و 10 ساله و خانم 45ساله  هستند.