پس از ناکامی مطلق در تیم ملی، بهروز عطایی به یک موفقیت در والیبال باشگاهی ایران نیاز داشت تا آن کابوس را پشت سر بگذارد. او فعلا با فولاد سیرجان، نتایج درخشانی در لیگ والیبال گرفته است. آخرین هفته از نیم‌فصل اول لیگ والیبال نیز ماجراهای خاص خودش  را داشت.

کجایی سایپا که یادت بخیر!

اتفاقی که دیگر در والیبال ایران به آن خو گرفته‌ایم، شکست‌های سریالی سایپا در این فصل است. تیمی که این هفته هم در سه ست متوالی روبه‌روی نیان الکترونیک شکست خورد تا در ۱۳ هفته از لیگ برتر والیبال ایران، فقط یک برد به دست آورده باشد. حالا که به نیم‌فصل اول لیگ والیبال رسیده‌ایم، پلی‌آف برای سایپا به خواب و خیال شباهت دارد. مگر آن‌که آنها در نیم‌فصل دوم دست به یک معجزه بزرگ بزنند. شاید تنها انگیزه جدی این تیم در ادامه رقابت‌ها، تلاش برای فرار از سقوط باشد. سرنوشت تلخی که نایب‌قهرمان همیشگی لیگ والیبال حالا به آن دچار 

شده است. 

 قهرمان مقتدر نیم‌فصل

شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان، با یک برد خانگی روبه‌روی شهرداری گنبد، با اختلاف قهرمان نیم‌فصل والیبال ایران شدند. سیرجانی‌ها در این ۱۳ بازی، فقط یک بازی را از دست دادند و با ۱۲ پیروزی، مقتدرانه به سکوی اول تکیه زدند. به نظر می‌رسد با این روند، سید اول پلی‌آف قطعا به این تیم خواهد رسید. تیمی که بعید است قهرمان این فصل لیگ والیبال ایران نشود.

سبقت به سبک هورسان

یکی از تماشایی‌ترین بازی‌های این هفته لیگ والیبال، با برتری سه بر دو هورسان رامسر روبه‌روی گیتی‌پسند به پایان رسید. این نهمین برد فصل هورسان بود که باعث شد این تیم خودش را در جایگاه دوم جدول لیگ والیبال ببیند. تیم غافلگیرکننده این فصل لیگ والیبال، حریفش را با نتیجه سه بر دو شکست داد تا نیم‌فصل را به عنوان تیم دوم به پایان برساند. گیتی‌پسند که چند هفته تیم دوم لیگ برتر والیبال بود، با چند شکست تا رده ششم جدول این بازی‌ها سقوط کرد. اردکانی‌ها نیز این هفته در یک بازی بسیار عجیب مقابل مس رفسنجان بازنده شدند تا تعداد بردهای‌شان روی عدد هشت باقی بماند و رده دوم جدول را از دست بدهند. هیچ‌کس انتظار نداشت این تیم روبه‌روی تیم پایین جدولی مس رفسنجان، حتی یک ست را نیز با برتری به پایان نرساند.

پیکان ادامه می‌دهد

شروع این فصل برای پیکان، ناامیدکننده‌تر از حد انتظار بود اما آنها نیم‌فصل اول را با شکست دادن شهرداری ارومیه در یک بازی با پنج ست تمام کردند. پیکان برای ششمین بار در این فصل برنده یک مسابقه شد. آنها حالا تیم دهم جدول هستند اما ممکن است با دو پیروزی، حتی به رده پنجم نیز برسند. تیم پیمان اکبری در مسیر بازگشت قرار دارد. اتفاقی که کمی بعید است برای شهرداری ارومیه نیز رخ بدهد.

سقوط آزاد شهداب

شهداب یزد هم این هفته روبه‌روی چادرملو شکست خورد تا در رده پنجم باقی بماند. مدافع عنوان قهرمانی لیگ همچنان به نمایش‌های ضعیفش در این فصل ادامه می‌دهد. البته که آنها قول داده‌اند در پلی‌آف، تیم کاملا متفاوتی باشند و دوباره برای قهرمانی مبارزه کنند.