روز گذشته، در روزی که ایران به اولین مدال‌هایش در بازی‌های آسیایی رسید، بردها و ناکامی‌های دیگری نیز ثبت شد. در مرحله گروهی رقابت‌های شنا، ایران سه نماینده داشت که راهی به فینال مسابقات پیدا نکردند. متین سهران در مرحله گروهی ماده  ۲۰۰ متر مختلط انفرادی زمان ۲ دقیقه و ۵ ثانیه ۸۷ صدم ثانیه را ثبت کرد و با وجود اینکه در گروه خود اول شد، درنهایت در رده چهاردهم قرار گرفت و به فینال نرسید. البته متین توانست رکورد ملی را که پیش از این متعلق به سعید آشتیانی بود،‌ 9 صدم ثانیه ارتقا دهد. هومر عباسی در پایان مرحله گروهی ماده ۱۰۰ متر کرال پشت، زمان ۵۸ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه را ثبت کرد و هجدهم شد و سامیار عبدلی در پایان مرحله گروهی ماده ۱۰۰ متر آزاد با زمان ۵۰ ثانیه و ۹۲ ثانیه شانزدهم شد. 

در جودو هم ابوالفضل محمودی که تنها نماینده این رشته در روز نخست بازی‌ها بود، در مرحله یک‌شانزدهم وزن 66 کیلوگرم مقابل کمسونگ ری از کره شمالی شکست خورد تا نخستین رقابت رسمی جودو بعد از رفع تعلیق با برد همراه نباشد.  در رشته تیراندازی هم هیچ‌کدام از سه نماینده ایران در ماده تفنگ بادی زنان به فینال نرسیدند. شرمینه چهل امیرانی با رکورد ۶۲۸.۶ در رده یازدهم ایستاد، الهه احمدی با رکورد ۶۲۶.۹ و نجمه خدمتی نیز با رکورد ۶۲۰.۵ در رده هفدهم و سی و هشتم ایستادند. تیم تفنگ بادی زنان هم با ترکیب چهل امیرانی، احمدی و خدمتی با رکورد ۱۸۷۶ در رده هفتم ایستاد. همچنین در رشته تالو احسان پیغمبری با امتیاز ۹.۴۴۳ در رده دهم ایستاد تا او هم با فاصله دور از مدال بایستد.

در شطرنج اما هر سه نماینده ایران مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند و امروز در دور دوم بازی‌ها، پشت میز قرار خواهند گرفت. سیدامین طباطبایی، مبینا علی‌نسب و پرهام مقصودلو در بخش رپید مردان و زنان رقابت کردند. در دور سوم بخش رپید مسابقات شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو هر سه نماینده ایران مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. این برای نخستین بار است که شطرنج‌بازان آسیایی در این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و قطعا تمام آنها برای اینکه از این فرصت برای ماندگار کردن نام‌شان در تاریخ المپیک آسیایی استفاده کنند،‌ تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت.