مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی در شرایطی به میزبانی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد که در دیدار نهایی بازار بزرگ ایران با در اختیار داشتن ستاره‌های پرتعداد توانست هفت بر سه از سد دانشگاه آزاد عبور کند و به عنوان قهرمانی برای چندمین سال متوالی برسد. در دیدار رده‌بندی هم سیناصنعت ایذه با نتیجه 6 بر چهار از سد فولاد اکسین خوزستان گذشت تا روی سکوی سومی برود. نکته عجیب در این مسابقات غیبت محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و دستیارانش در سالن بود.

این در حالی است که بیشتر ملی‌پوشان و مدعی‌ها روی تشک حاضر شدند. حتی سعید عبدولی که در 10 ماه اخیر روی تشک نرفته بود، در فینال کشتی گرفت و نشان داد که جزو مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک است. این فرنگی‌کار باتجربه اندیمشکی بعد از شیوع ویروس کرونا تا فینال لیگ روی تشک نرفته بود. او در ماه‌های اخیر وقتی با هیچ تیم لیگ برتری قرارداد امضا نکرد، در مصاحبه‌های خود گفته بود تا زمانی که کرونا هست، نمی‌خواهد کشتی بگیرد چون می‌ترسد که این ویروس را به خانواده‌اش منتقل کند.

همین اتفاق باعث شد تا سعید عبدولی نه به اردوی تیم ملی دعوت شود و نه در انتخابی تیم ملی حضور داشته باشد، اما به یک باره چند روز قبل خبر رسید که او قصد دارد در فینال لیگ برتر کشتی فرنگی روی تشک برود. تیم بازار بزرگ ایران با خارج کردن یکی از ملی پوشان خود از لیست شرایط را برای جذب عبدولی فراهم کرد و این فرنگی کار در دو مبارزه نیمه نهایی و فینال روی تشک رفت. عبدولی در مصاحبه‌ای اعلام کرد به خاطر نیاز مالی تصمیم گرفته در لیگ برتر شرکت کند.

او نیز همچون سایر کشتی گیران طبق پروتکل های بهداشتی با ماسک روی تشک حاضر شد و فقط در زمان مبارزه ماسک را از روی صورتش جدا کرد. یکی دیگر از نکات جالب دیگر این مسابقات، اهدای کاپ اخلاق به تیم صبای نور کردستان بود. تیمی که آسیب زیادی از داوری‌ها دید و تلاش‌هایش برای افزایش تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی افاقه نکرد.