درست در روزهایی که فعالیت‌های نقل و انتقالاتی در باشگاه‌های بزرگ اروپایی متوقف شده‌اند، چلسی دومین خرید بزرگ را نیز انجام داده تا به استقبال یک فصل رویایی برود. آبی‌های لندن با شروع دوباره لیگ برتر، به زمین برمی‌گردند اما به نظر می‌رسد هدف اصلی آنها، جنگ بر سر عنوان قهرمانی در فصل آینده خواهد بود. فرانک لمپارد بارها نشان داده که به فوتبالیست‌های جوان و مستعد علاقه دارد و حالا چلسی بر همین اساس، مشغول یارگیری است. به نظر می‌رسد رومن آبراموویچ قصد دارد محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی قبلی را با خرید ستاره‌های جدید، تلافی کند. چلسی برای خط حمله دست به یک خرید بسیار بزرگ زده و فوتبال اروپا را شوکه کرده است. آنها ستاره گل‌زن تیم لایپزیش یعنی تیمو ورنر را به خدمت گرفته‌اند. بازیکنی که از مدت‌ها قبل در تیررس باشگاه لیورپول قرار داشت. تیمو حتی با قرمزها به توافق شخصی نیز رسید اما باشگاه لیورپول از او خواست تا یک فصل دیگر نیز در بوندس‌لیگا توپ بزند و همین موضوع، موجب بر هم خوردن توافق‌ها شد. ورنر فصل آینده در ترکیب چلسی به میدان خواهد رفت. او یکی از بهترین استعدادهای فوتبال آلمان و یکی از بهترین مهاجمان آلمانی حال حاضر دنیا به شمار می‌رود. بازیکنی که از هر موقعیت ساده، یک گل می‌سازد و می‌تواند هم به عنوان وینگر و هم به عنوان مهاجم نوک، درخشش فوق‌العاده‌ای داشته باشد. چلسی برای خرید ورنر 60 میلیون یورو هزینه کرده و در حقیقت حق فسخ این ستاره را پرداخته است. رقمی که برای جذب بازیکنی در حد و اندازه‌های تیمو، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. او از حالا به بعد آماده می‌شود تا در لیگ برتر، خودش را محک بزند و روزهای جذابی را زیر نظر لمپارد پشت سر بگذارد.

با جذب ورنر، خط حمله چلسی شرایط فوق‌العاده‌ای به دست می‌آورد. ورنر می‌تواند در سمت چپ خط حمله، درخشش خیره‌کننده‌ای داشته باشد. چلسی در سمت راست خط حمله نیز، دو ستاره کلیدی در اختیار دارد. حکیم زیاش به تازگی با این باشگاه قرارداد بسته و کریستین پولیشیچ نیز در عضویت چلسی قرار دارد. در واقع از همین حالا رقابت بر سر بازی کردن در این پست در چلسی اوج خواهد گرفت. این باشگاه در نوک حمله نیز تامی آبراهام و اولیویه ژیرو را نیز در اختیار خواهد داشت.

 موضوعی که انتظارها از این تیم را به اوج می‌رساند. گفته می‌شود جذب ورنر، آخرین فعالیت نقل و انتقالاتی چلسی نخواهد بود. آنها به دنبال یک هافبک میانی نیز در ترکیب تیم هستند. به احتمال بسیار زیاد با یک هافبک وسط و یک مدافع چپ، پرونده نقل و انتقالات شیرهای لندن بسته خواهد شد. آنها امسال با تیمی جوان و کم‌ستاره پا به رقابت‌های لیگ برتر گذاشتند اما این شرایط در فصل آینده تغییر خواهد کرد. با این نفرات، دیگر حتی گرفتن سهمیه نیز هواداران چلسی را راضی نمی‌کند. آنها باید برای قهرمانی بجنگند و هیچ نتیجه دیگری، برای طرفداران شیرهای لندن راضی کننده نخواهد بود. ستاره‌های آلمانی معمولا تجربه موفقی در چلسی نداشته‌اند اما شاید ورنر، این روند را برای همیشه تغییر بدهد.